gezocht: iets dat over een dijkje kan

Speerbeer

MF'er
13 aug 2006
43
0
Gorinchem
Hallo,

Ben net afgestudeerd en ben gaan werken in zuid holland. Nu hebben ze hier kilometers dijkjes liggen die erom vragen om bereden te worden. (was het friese platteland gewend) :z Nu heb ik mijn transalp vorig jaar moeten verkopen om mijn colege geld te betalen. Ik ben dus nu opzoek naar iets om hier een paar van die mooie dijkjes mee te gaan bezichtigen. Helaas ben ik nog niet op een punt waar mijn budget overeenstemt met mijn wensen, dus ben ik opzoek naar iets van een paar honderd euro. Mag oud, lelijk, of beide zijn als het maar rijd. Beetje werk is geen ramp lukt me ook nog wel. Wie heeft er iets geschikts in de schuur staan wat mij op weg zou kunnen helpen. :]
 
Een fiets :?
Op zondagmiddag is het vaak niet leuk meer op die dijkjes.
Teveel fietsers. En laat ik dat nu in mijn schuur hebben staan.

})
 
fietsen wordt ik :r van helaas. tevens stel ik de vraag op een motor forum dus gewenste voorwerp lijkt me duidelijk |(
 
Ja sorry, ik ben vervelend.

Ik baal altijd dat de dijkjes op zondag vol zitten met moraalridders op een fiets. :(
Ik reageer op je opmerking over dijken die bereden moeten worden.
Op zondag middag is dat geen succes. :Z

Succes met het zoeken.
 
Ik snap wat je bedoelt dus ga ik gelijk ook maar een beetje off topic: heb laats wel ff motor van mijn vader geleent. Is nogal een luidruchtige triumph bonneville t120r niks anders dan boze gezichten omdat je over de dijk rijdt. Zal wel te maken hebben met herrie of wat dan ook. Maar als ik in de auto over de dijk rijdt krijg ik de boze gezichten niet |( Terwijl ik met de auto toch echt meer in de weg zit op zo'n dijkje. Maar ja zelfs met de :( koppen is het beter rijden dan door de stad of over snelweg. Vindt ik over het algemeen maar saai. Blijven de b wegen over en die liggen vaak vol troep of staan vol flitspalen wat de lol er ook snel uithaald. Maar ik ben dan ook een beetje een dwarsligger dus als iemand een goedkoop motortje heeft staan dat toevallig ook nog veel herrie maakt is het ook goed. O-)
 
Ik heb wel eens mot gehad met een wat oudere vrouw die naar mij stond te gebaren terwijl een scootertje mij recht inhaalde. (ik reed minder dan 50)
Aangezien ik dergelijke discussies niet uit de weg ga, ben ik dus gestopt en heb gevraagd of de vrouw de scooter op het fietspad gesignaleerd had?
Ik begreep uit haar gescheld dat zij ervan uit gaat dat motorrijders altijd te hard gaan en dat zij ook wil leven langs de dijk en daarom een hekel heeft aan motors.

Dergelijke mensen zijn dus zo blind en opgefokt dat de motor de spreekwoordelijke rode lap voor de stier is en de soooter het brave hertje.
Moraal van het verhaal, het heeft geen zin om met dergelijke mensen in discussie te gaan. De motorrijder is de boeman en al rij je nog zo braaf, daar kom je niet vanaf. O-)
Ik ben weggereden met een opmerking over lege baterijen en ik heb de 14.000 toeren aangetikt. })
 
Ja idd leuk speelgoed. Helaas ben ik nogal lang waardoor de kleinere sport motortjes niet echt goed "passen" (lees ik kan mijn poten niet kwijt :+ )

Kleine motoren zijn opzich niet zo'n probleem als ik maar redelijk rechtop zitten kan. Heb ook tijdje op oude honda cl350 gereden (scrambler versie van cb350) en dat gaat prima ondanks dat het er onhandig uit ziet. Crosser daarentegen zou goed kunnen zijn hoge motoren en dat heeft zijn voordelen.
 
Bedankt voor de snelle reacties!! :}

Wat betreft de fz750 is die iets duurder dan wat ik nu zoek, en hetzelfde probleem geld als bij de gs500. De radian daarentegen ben ik niet zo bekend mee en daar zal ik is naar kijken. Is niet helemaal mijn smaak maar voor dat geld telt smaak ook niet meer mee!! 8-)
 
Dijk-proof, oud, lelijk, maar rijdbaar..

tractor.jpg


:+
 
Laatst bewerkt:
_O- idd, ondanks dat het niet zo lekker de bochten door gaat als op een motor verder eigenlijk geen gek id. Toch kijk ik nog ff verder :Y
 
mijn vader heeft nog een gpz500s te koop. Hij kan zelf niet meer rijden ivm rugklachten.

Het is een rood/zwarte ( heb zelf geen foto, maar die kan gemaild worden), loopt als de brandweer en heeft alleen nieuwe uitlaten nodig ( of je moet van erg veel lawaai houden, dan zijn ze perfect zo ze zijn!)

Vraagprijs 650 euro!!!!!
 
stuur maar even een foto dan, is inderdaad wel het bekijken waard denk ik Mijn mail adres staat gewoon bij mijn profiel maar voor jou mail gemak zet noem ik hem hier ook maar een keer; speerbeer@hotmail.com :Y

BVD
 
trouwens als je mailt laat dan ook even weten waar de motor eventueel te bezichtigen is, en eventuele andere info die intresant en van belang is. :Y :Y :Y
 
trouwens als je mailt laat dan ook even weten waar de motor eventueel te bezichtigen is, en eventuele andere info die intresant en van belang is. :Y :Y :Y

ik heb je emailadres doorgegeven aan mijn vader. Hij neemt contact met je op. De motor staat op Goeree-Overflakkee.
 
koop een Honda XR600, die kan OVER dijkjes heen, neem wel een flinke aanloop en zet er een flinke springschans voor. hopen dat achter de dijk geen sloot ligt
 
Terug
Bovenaan Onderaan