Gezocht: kandidaten nieuw TV programma

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een hekel aan spam, endemol en endemolshine zijn oplichters
Het nieuwe programma experiment van endemolshine zuigt zwetende hondenballen.
 
Endemol heeft HEEL VEEL centjes, nou had ik de vraag of hij misschien een financiele bijdrage kan leveren aan mijn huishouding :?

Ik zie trouwens in de verte een abus aankomen... *O*
 
“Ik heb het favoriete shirt van mijn beste vriendin geleend en vervolgens bij een one-night-stand laten liggen. Wat zal ik doen?” “Ik heb elke avond last van de harde muziek van de buren, wat moet ik doen?” “Hoe vertel ik mijn date dat ik nog maagd ben?” “Ik wil graag een carriereswitch maken, hoe kan ik dat het beste aanpakken?”

endemolshine oplichters




gaaf, dat google :)
 
“Ik heb het favoriete shirt van mijn beste vriendin geleend en vervolgens bij een one-night-stand laten liggen. Wat zal ik doen?” “Ik heb elke avond last van de harde muziek van de buren, wat moet ik doen?” “Hoe vertel ik mijn date dat ik nog maagd ben?” “Ik wil graag een carriereswitch maken, hoe kan ik dat het beste aanpakken?”

We hebben allemaal weleens advies nodig! Voor een nieuw tv programma ben ik op zoek naar mensen die een probleem of vraag hebben of ergens advies bij nodig hebben.

Heb je een vraag of probleem of wil je gewoon meer weten? Stuur dan een mailtje naar: experiment@endemolshine.nl

Alle inzendingen worden vertrouwelijk behandeld!


1 ding is zeker, jij hebt de vraag om je aan te melden op mf goed beantwoord.
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/28680245#28680245
knap hoor. :}
 
Laatst bewerkt:
“Ik heb het favoriete shirt van mijn beste vriendin geleend en vervolgens bij een one-night-stand laten liggen. Wat zal ik doen?” “Ik heb elke avond last van de harde muziek van de buren, wat moet ik doen?” “Hoe vertel ik mijn date dat ik nog maagd ben?” “Ik wil graag een carriereswitch maken, hoe kan ik dat het beste aanpakken?”

We hebben allemaal weleens advies nodig! Voor een nieuw tv programma ben ik op zoek naar mensen die een probleem of vraag hebben of ergens advies bij nodig hebben.

Heb je een vraag of probleem of wil je gewoon meer weten? Stuur dan een mailtje naar: experiment@endemolshine.nl

Alle inzendingen worden vertrouwelijk behandeld!

Wat heeft dit met motoren te maken?
 
Je kan ook zelf meedoen met de vraag: "Ik kan niemand vinden voor mijn stomme tv programma, hoe kan ik het beste over deze onzin online gaan spammen?"
 
*O* *O* *O* Weer zo'n prachtig commercieel tv formatje *O* *O* *O*

Net als Mijn man is klusser, Dubbeltje op zijn kant en dat k programma met Martijn Krabbe. In het begin lijkt het allemaal leuk. Tot dat je erachter komt hoe het allemaal werkelijk in elkaar zit: Niets op tv is wat het lijkt. Lees de verhalen er maar op na over deze programma's. Dubbeltje.. is een grote reclame voor Annemarie van Gaal haar bedrijven. En in al deze formats worden de te volgen mensen vaak weggezet als een paar randdebielen. Maar in ieder geval zo als de producenten het willen. En dat is niet altijd als de werkelijkheid. En in veel formats zie je regelmatig dezelfde mediageile personen voorbij komen. Nee dank je, ik sla over :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan