Gezocht: Katana (Suzuki) frame met papieren

TambuGSXF

MF veteraan
Ik ben dus op zoek naar een Katana frame voor een nieuw project.

Heb het frame nu nog niet dadelijk nodig hoor maar ik weet dat ze moeilijk te vinden zijn dus ik kan beter op tijd beginnen zoeken.

Zo'n frame bedoel ik:

full


Ik heb al een GSX-F 750 blok liggen om in te bouwen. Dit wordt in de winter ook onder handen genomen. Eigenlijk heb ik alles voor het rijwielgedeelte behalve een frame.

Wat ik wel nog nodig heb is een kabelboom van een 750 GSX-F (600 past mss ook) en de bobines, startrelais, licht en pinkerrelais, .... De hele elektrische mikmak dus.

Zoals gezegd het is niet dringend maar als iemand het liggen heeft dan zou ik het graag reserveren voor de komende winter *D

Alvast bedankt.

Greetz
 
die kabelboom kan ik je nog wel aan helpen denk ik, een gsxe frame heb ik ook nog wel ergens maar dan met de vierkante buis ipv de ronde buis (latere model dus) en das zonder papieren wss.
 
Ik ben dus op zoek naar een Katana frame voor een nieuw project.

Heb het frame nu nog niet dadelijk nodig hoor maar ik weet dat ze moeilijk te vinden zijn dus ik kan beter op tijd beginnen zoeken.

Zo'n frame bedoel ik:

(Afbeelding)

Ik heb al een GSX-F 750 blok liggen om in te bouwen. Dit wordt in de winter ook onder handen genomen. Eigenlijk heb ik alles voor het rijwielgedeelte behalve een frame.

Wat ik wel nog nodig heb is een kabelboom van een 750 GSX-F (600 past mss ook) en de bobines, startrelais, licht en pinkerrelais, .... De hele elektrische mikmak dus.

Zoals gezegd het is niet dringend maar als iemand het liggen heeft dan zou ik het graag reserveren voor de komende winter *D

Alvast bedankt.

Greetz

mijn overbuur heeft er een in de verkoop ik ben gaan aanbellen maar het was zijn zoon die de deur opende, maar ging het zeggen tegen zijn vader,ik zal morgen foto's posten van de katana het is wel een voledige motor (aan welke prijs had je gedacht)
 
die kabelboom kan ik je nog wel aan helpen denk ik, een gsxe frame heb ik ook nog wel ergens maar dan met de vierkante buis ipv de ronde buis (latere model dus) en das zonder papieren wss.

Hoi Stein, das waar ook, toen ik de motorblok zou komen ophalen had je gezegd dat de bobines en de kbelboom er nog waren. Maar éénmaal bij je thuis was ik het totaal vergeten.

Ja, met een frame zonder papieren ben ik niks :+

Greetz
 
mijn overbuur heeft er een in de verkoop ik ben gaan aanbellen maar het was zijn zoon die de deur opende, maar ging het zeggen tegen zijn vader,ik zal morgen foto's posten van de katana het is wel een voledige motor (aan welke prijs had je gedacht)
amai, al die moeite :}

ik heb eigenlijk het merendeel van de onderdelen al in mn bezit dus een volledige motor is net niet wat ik zoek maar fotos zijn altijd welkom :Y

greetz
 
moest je eens in de buurt zijn of als het vandoen is wil ik die wel opsturen ook hoor, moet ik de wereld niet van hebben want dat ligt hier toch maar in een doos :+
 
full


je kan hem mailen : jozefdebruycker@pandora.be
of bellen 09/362.89.72
of je kan ook een bod doen via dit forum en dan zeg ik het hem wel door
dit telefoonnummer is van zijn prive
heeft de papieren verloren maar heeft een bewijs van verlies afgegeven door de politie

doe maar een bod
 
Mario,Mario.
Dat is wel 'n Katana maar ook weer geen ...Katana.
Zeker niet de Katana zoals TambuGSXF 'm zoekt.
 
niet echt, bij mijn weten gebruikte de katana versie hetzelfde frame als de gsxe zowel voor het eerste model (dat met de twinshocks op de achterbrug) als voor het latere model (dat met de monoveer)
 
niet echt, bij mijn weten gebruikte de katana versie hetzelfde frame als de gsxe zowel voor het eerste model (dat met de twinshocks op de achterbrug) als voor het latere model (dat met de monoveer)

Hij plaatst hier 3 fotootjes v.e. GS650 G Katana.
De cardan-fiets.

Wordt vervolgd,denk ik.
 
Hij plaatst hier 3 fotootjes v.e. GS650 G Katana.
De cardan-fiets.

Wordt vervolgd,denk ik.

beste jozef zoals mijn naam het laat vermoeden ben ik een leek in dit soort motoren, maar heeft een motor met cardan dan een ander frame dan een met ketting ben benieuwd,als dit zo is had ik daar geen flauw idee
 
Ik weet persoonlijk ook niet of er een verschil is tussen de frames van een ketting of cardan fiets.

De kenners onder julie zullen daar een handje moeten helpen.

ik zoek dus een frame voor een ketting aangedreven achterwiel.

Greetz
 
ok jozef nu zie ik het vershil bedankt, maar de vraag is nu maakt dat verschil zo veel uit voor een project (heeft er niemand een bod over voor deze fiets met nog een beetje werk aan) mag weg voor weinig
 
Terug
Bovenaan Onderaan