Gezocht: Kawasaki ZXR 400

LadyXS

Die hard MF'er
20 mrt 2005
313
0
Moordrecht
Ik ben op zoek naar een Kawasaki ZXR 400, liefst kleur paars metallic. Ik wil hem gebruiken als 2e motor voor op het circuit. Moet wel met kenteken zijn.
 
ik heb eentje staan, van 92 en bordeau kleurig. redelijk goede staat, net nieuwe regulator gehad en mag weg voor 1500 euro.
wel belgische motor en belgische papieren.
 
Hey Streetfigher,

Thanks voor de info maar te veel rompslomp. Zal ook wel veel kms gelopen hebben. Ik heb een fiets nodig die in goede staat is, kan zelf niet veel doen.
Zoek een goede op NL kenteken.
 
Ik heb hier een ZXR400 staan op kenteken. Is van 2000 en 25800 kilometer erop. Kleur is zwart/paars, dus volgens mij de kleur die jij bedoelt. Is wel een stukje duurder dan die hierboven staat, maar aangezien je er een in goede staat wilt hebben lijkt me dat je daar al wel rekening mee had gehouden.
Aan je nickname af te leiden ben je niet zo groot dan is dit ideaal want hij is verlaagd, ben zelf niet zo klein en dan past hij ook nog prima. Staat nu wel op 25kw maar dat is niet zo'n probleem lijkt mij.
Vraagprijs is 4500 euro.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hier een ZXR400 staan op kenteken. Is van 2000 en 25800 kilometer erop. Kleur is zwart/paars, dus volgens mij de kleur die jij bedoelt. Is wel een stukje duurder dan die hierboven staat, maar aangezien je er een in goede staat wilt hebben lijkt me dat je daar al wel rekening mee had gehouden.
Aan je nickname af te leiden ben je niet zo groot dan is dit ideaal want hij is verlaagd, ben zelf niet zo klein en dan past hij ook nog prima. Staat nu wel op 25kw maar dat is niet zo'n probleem lijkt mij.
Vraagprijs is 4500 euro.
 
voor circuitgebruik is het toch beter zonder nl-kenteken? geen schorsingskosten of verzekering nodig dan :)
 
Ik heb hier een ZXR400 staan op kenteken. Is van 2000 en 25800 kilometer erop. Kleur is zwart/paars, dus volgens mij de kleur die jij bedoelt. Is wel een stukje duurder dan die hierboven staat, maar aangezien je er een in goede staat wilt hebben lijkt me dat je daar al wel rekening mee had gehouden.
Aan je nickname af te leiden ben je niet zo groot dan is dit ideaal want hij is verlaagd, ben zelf niet zo klein en dan past hij ook nog prima. Staat nu wel op 25kw maar dat is niet zo'n probleem lijkt mij.
Vraagprijs is 4500 euro.
Hi,
Heb je ook fotootjes?
 
IMG_0458.JPG

IMG_0459.JPG

IMG_0463.JPG
 
Terug
Bovenaan Onderaan