Gezocht Kawasaki zxr400 (25kw op kenteken!)

Bullz

MF'er
13 mei 2008
49
0
Nijmegen
Beste mensen,

Ik ben met spoed :) op zoek naar een kawasaki zxr 400 met 25kw op kenteken i.v.m. licht rijbewijs (wil geen gezeik met uitdraai en rdw). Laat maar horen op de website of stuur me een mailtje op Yasin1032@hotmail.com

Groetjes
 
Ik heb wel eentje voor je en hij is 25kw op kenteken, maar ik wil em pas in julie/augustus kwijt.
En binnen die tijd heeft ie al zijn beurten gehad maar alleen moet je dan wel de voorband vervangen is niet eens 90 euro achterband is vandaag vervangen. en er staat nu 32000 op de teller en is van 1993 en heeft een laser uitlaat voor fotos mail me maar.
En hij is altijd netjes onderhouden altijd zijn beurten gehad en de historie van deze motor is ook bekend. en vraagprijs is 3000 euro. en je krijgt een achterbok bij met een druppellader en de orginele uitlaat er zit nu een carbon laser demper een lekkere diep geluid..
Groet Utrecht 8-)
 
oke 1tje dan. ;)

full
 
In coevorden bij langenberg motoren staat er een voor nog geen 3 weet alleen niet of die 25kw is.
 
hmmm word wel lastig want ik heb eigenlijk best snel een motor nodig voor me werk. Maar je weet zeker dat je het dan pas te koop zet?
 
Terug
Bovenaan Onderaan