Gezocht Kilometer teller digitaal

Ik heb misschien nog een setje van Datona liggen met extra parts die nodig zijn voor , morgen krijg je meer info
 
Ik denk dat ik nog een Acewell heb liggen,als je nog op zoek bent zal ik eens kijken.
 
Deze heb ik nog,hij is dus ook voorzien van alle nodige controlelampjes die je normaal nodig hebt.
Er zit momenteel een aansluiting aan met een traditionele kabel naar het voorwiel,maar je kan er ook een elektronische sensor voor krijgen.
Alles is volledig instelbaar,er zit een engelstalige handleiding bij.
 

Bijlagen

  • IMG_20200420_161050.jpg
    IMG_20200420_161050.jpg
    1.017,1 KB · Weergaven: 5
Deze heb ik nog,hij is dus ook voorzien van alle nodige controlelampjes die je normaal nodig hebt.
Er zit momenteel een aansluiting aan met een traditionele kabel naar het voorwiel,maar je kan er ook een elektronische sensor voor krijgen.
Alles is volledig instelbaar,er zit een engelstalige handleiding bij.
Ok wat voor kabel?
Universeel of hoe zit dat?
Heb een gsxr 750 van 1990 hé
 
Ik zal morgen een foto van de aansluiting maken.
Voor zo ver ik het mij herinner is het voor een Suzuki,ik had de teller gekocht voor een project dat uiteindelijk niet is doorgegaan,en door je vraag dacht ik daar opeens aan.
 
Ik zal morgen een foto van de aansluiting maken.
Voor zo ver ik het mij herinner is het voor een Suzuki,ik had de teller gekocht voor een project dat uiteindelijk niet is doorgegaan,en door je vraag dacht ik daar opeens aan.
Ok en wat zou u er voor willen hebben dan
 
Dit is de aansluiting van de Acewell teller.
Ik wil er graag €50 voor,het is natuurlijk een echt merk,geen ali spul.
 

Bijlagen

  • IMG_20200421_113945.jpg
    IMG_20200421_113945.jpg
    197,5 KB · Weergaven: 4
Moet eerst kijken of dat gaat passen
Maat van die bus die in de meenemer moet?
14,9 mm,dat zal dus in een gat van 15mm passen.
Ik woon wel in Belgie,ik weet niet of dat een probleem is want ik zag hierboven dat je niet per post wil werken?
 
Terug
Bovenaan Onderaan