gezocht kit radiateur R1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remy 1

Die hard MF'er
14 jul 2003
768
0
Z.w.einde
Hier ben ik dus naar op zoek wie kan mij helpen want mijn blokje word een beetje heet!!!
voor degenen die het willen weten 100 graden
 
Laatst bewerkt:
Ach als voor mijn GSXR1000 k6 ze voor dat geld te koop waren had ik eral een op zitten.... Oliekoeler Bah.. Goedkoop he € 1349.

Je blok reviseren omdat deze elke keer te warm is geworden kost meer...
 
een gewone nieuwe koop je voor €300 wil ik wel weten waar het geld in gaat zitten dan.
 
Ach als voor mijn GSXR1000 k6 ze voor dat geld te koop waren had ik eral een op zitten.... Oliekoeler Bah.. Goedkoop he € 1349.

Je blok reviseren omdat deze elke keer te warm is geworden kost meer...
voor de soes was er toch een kit radiateur te koop ?
Ik verschillende test was te lezen dat de K7 deze standaard mee had gekregen terwijl die voor de K5,K6 nog als kit part verkocht werd
 
Laatst bewerkt:
Doe mij deze maar voor sinterklaas € 2100

full
 
Johnny de K7 gsxr radiateur is net zo groot als de K5/K6..
ik weet wel dat die net zo groot is, maar het koelend oppervlak zou vergroot zijn.
Dit heb ik in meerdere tests toen gelezen.

Kan een fabeltje zijn, maar zal het eens opzoeken.

edit: dit komt al van de suzuki site zelf

Betere koeling
Er wordt een nieuwe, trapeziumvormige radiateur gebruikt zoals deze ook wordt toegepast op fabrieksmachines, met een bijna 10% hogere koelcapaciteit. De oliepomp is groter, waardoor er meer olie door de efficiëntere oliekoeler wordt gevoerd.


http://www.suzuki.nl/motoren?waxtrapp=fwedoEsHcPvMtIXsCxC&artikel=bjwyjEsHcPvMtIQxBKCIE
 
Laatst bewerkt:
ik heb onder mijn 600rr een 1000rr radiator gebouwt

ff laten verbouwen door mile pajic en een losse 1000rr vulhals+dop gekocht (ten kate)

totaal nog geen € 200 kwijt (afhankelijk van bedrag voor aankoop radiator,mijne was gedeukt ,dus goedkoop wel dicht)


f9f58f647452f103ead3fcac2a253686
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan