gezocht : kleurcodes zx-6r (2003)

kawa400

MF'er
17 apr 2004
127
0
meerkerk
Ik heb wat schade gereden met mijn nieuwe zx-6r, maar ik ben eigenlijk op zoek naar een spuitbus of wat leuk met kleur die ik op het zilvergrijze frame kan spuiten. weet iemand waar of welke spuitbus er heel veel op lijkt of iets anders.
ook aan de linkerkant van het motorblok, waar ook het kijkglaasje in zit voor de motorolie is beschadigd weet iemand daar de kleurcode van of een spuitbus die er op lijkt

alvast bedankt groeten lennart
 
Manufacturer's Code..............Paint Name..................Comment


.......458................Metallic Phantom Silver ..........Frame Color

......NONE............... Magnesium Engine Bronze........Magnesium Engine Cover

FF zoeken bij Japarts.nl naar de verf
 
heb ook ff op japarts.nl gekeken...

maar het fuschia kleur van mijn kawa zzr-600 bj 93
staat er niet tussen ;(

enig idee waar ik het toch kan vinden :]

thx
[/quote]

Weet het niet zeker maar ik denk van deze:
code............naam
626......Luminous Vintage Red

is het een donker rode kleur ?

De html kleurcode is in iedergeval #660033. Misschien als je bekend bent met html kan je de kleur daarmee kan vergelijken op het internet of met een colorpicker dan zie de kleur op de computer.
 
neen donkerrood is niet het correcte kleur...
fuchsia heeft html keurcode #FF00FF, maar dit is dan weer te !?

full


zal dus niet eenvoudig zijn om dit kleurke te vinden B|
 
als ik vragen mag waar haal je de informatie vandaan dat 485 de kleurcode is van het frame, er staan namelijk wel meerdere kleurcodes op van zilver.

is er soms een site ergens waar ik dat kan vinden, want ik ben ook opzoek naar de kleurcode voor mijn kappen?!

Is daar ook een code voor RAL, want ik ken een bedrijf die hebben alles kleurcodes in RAL versie, mij zegt het niet zo veel maar de kenner wel.

iedere schadehersteller zou deze lak toch kunne maken of moet deze speciaal besteld worden bij japarts

een heleboel vragen, maar ik weet het graag zeker voordat ik wat verkeerds koop, want de schade kost me al genoeg

alvast bedankt
groeten lennart
 
458 Metallic Phantom Silver is de framecode voor een 2003 kawa ZX-6R. zie ook japarts

RAL kleuren betekend dat alle verffabrikanten de zelfde kleuren uit brengen
(zou geen kleurverschil in mogen zitten tussen de verschillende fabrikanten.)
Zou wel gaan maar dan zou je de preciese mengverhoudingen tussen de bepaalde kleuren moeten weten en dat is haast niet te achterhalen.

Bij een autospuiterij zal dat ook niet lukken omdat die geen code's en dus geen mengverhouding heeft van motorenverf.

En dan kom je dus uit bij bv japarts of een ander bedrijf die ook motoren spuit,
die zal deze code's ook hebben.

Als je eerst belt of mailt met japarts dan kan je toch eerst een bevestiging vragen voor deze code's ? Dan kan je daarna nog altijd beslissen waar je de verf vandaan haalt.
 
656C.....Luminous Rose Opera.

Kijk eens naar #FF3366

Het kan haast niet anders of deze moet het zijn, anders houden de roodachtige kleuren voor 1993 op. ;)

Thx dit ziet er goed uit, maar je bent nooit 100% zeker...
Waar heb jij die info gevonden "656C.....Luminous Rose Opera", op japarts is dit niet te vinden?

Daar we nu toch bezig zijn, kan ik eveneens de paarse kleur ook bestellen. Heb je hier de kleurcode van liggen?

Thx, Greetz :]
 
Daar we nu toch bezig zijn, kan ik eveneens de paarse kleur ook bestellen. Heb je hier de kleurcode van liggen?

Thx, Greetz :]

U vraagt, wij draaien. 8-)
code..............kleur
691.......Metallic Blue-Violet.
Dit geven ze idd op in in combinatie met Luminous Rose Opera.
Kijk ff naar #330066

Wel altijd bij degene waar je eventueel verf besteld een bevestiging van de kleur cq code,s vragen natuurlijk. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan