Gezocht: kopie van 25kw uitdraai

Piets

MF'er
9 feb 2006
123
0
Ulft
Beste forumers,

Ik ben met spoed op zoek naar een 25kw uitdraai, dit mag dus ook een kopie zijn.

BVD
 
:N

Wat moet je met een kopie??
ongeluk -> verzekering -> vals.... ach je kent het verhaal wel

:W
 
Als je de search gebruikt kom je een scan tegen van mijn 25kW uitdraai (cbr600f).
Als je deze voor tijdelijk wilt gebruiken kan je dat doen (in afwachting tot je zelf op de bank gaat) maar ik heb de gegevens van tevoren al weggehaald omdat het mij alleen om de vermogensafgifte showen ging.
Op de orginele uitdraai van mij staat ook mijn kenteken, datum en gegevens van het motorbedrijf waar ik de uitdraai heb laten maken.
Misschien het belangrijkste vind ik toch wel dat ik bij dit motorbedrijf in de computer sta dus dat ik kan bewijzen dat ik daar daadwerkelijk ben geweest voor een uitdraai.

Als je motor zelf in het echte leven NIET 25kW is en je wilt mijn uitdraai gebruiken om je motor te verzekeren ben je erg dom bezig. Omdat je niet kan bewijzen dat deze uitdraai van JOU is zal je alsnog goed de snikkel zijn wanneer je een ongeluk krijgt die jouw schuld is.

Ik snap niet waarom je niet gewoon zelf een uitdraai laat maken aangezien je met een half uurtje daarmee klaar bent, vaak is niet eens een afspraak ervoor nodig.

Wanneer je zonder begrenzing rondrijd ben je gewoon een eikel O-)
 
Beste forumers,

Ik ben met spoed op zoek naar een 25kw uitdraai, dit mag dus ook een kopie zijn.

BVD

jij bent op zoek naar een 25 kw uitdraai?

leuk dat je het meld

maar wat moeten wij daarmee?

en geen dank..... :? denk ik

:+
 
Laatst bewerkt:
jij bent op zoek naar een 25 kw uitdraai?

leuk dat je het meld

maar wat moeten wij daarmee?

en geen dank..... :? denk ik

:+

Jij mag 'm mee helpen met die 25kw uitdraai, zodat hij de verzekering denkt te kunnen oplichten en vol vermogen te kunnen rijden, terwijl hij na het maken van brokken zelf zal worden getild door z'n verzekering.

Verder vergeet ie dat je op een 25kw uitdraai echt wel de karakteristieken kan zien van een x-cilinder blok. Waarbij X natuurlijk het aantal cilinders.
En dit is de reden dat de meeste verzekeringen zoiets niet accepteren, of het wel accepteren maar in geval van schade heb je dan geen poot om op te staan en heb jij mooi wel elke maandje centjes afgedragen aan de verzekering *O* _O-
 
:+

full
 
Tay, die 3 rondjes kan ik niet plaatsen. Of heb je de koppeling 3x ingehouden tijdens het gas geven en is hij daar rondjes gaan draaien in het vermogen? :P
 
Tay, die 3 rondjes kan ik niet plaatsen. Of heb je de koppeling 3x ingehouden tijdens het gas geven en is hij daar rondjes gaan draaien in het vermogen? :P
Nee man, dit is de uitdraai van een busa op 25 kw.
Die drie rondjes zijn de cilinders die vol met beton zijn gestort :)
 
Ik vraag me af wanneer TS weer reageert...
(of hij heeft mijn stripped uitdraai geprint, kan ook...)
 
Jij rijdt netjes met kit dus lekker boeiend toch?

Beetje zielig om met een uitdraai rond te gaan rijden , zonder dat er uberhaupt een kit in zit.
Wees dan ook een vent en accepteer die 200 euro boete.

T fijne ervan is ook dat je niet verzekert bent , als je een klein kind omver rijd.(Dit boeit mij dus degelijk wel)!
 
Als ie een kind omver rijd zal ie moete dokke... Miss wel voor de rest van zijn leven... Maja zit nie zo te zeure man et is zijn eigen keus... Maar ik vind het wel ongelooooofelijk dom... denk wel aan de gevolge wat dit kan brengen....
 
Volgens mij had ik HIER dat bericht niet moeten plaatsen, jullie zijn immers 25kw rijders... maar iig bedankt voor de aandacht! :}
 
Beetje zielig om met een uitdraai rond te gaan rijden , zonder dat er uberhaupt een kit in zit.
Wees dan ook een vent en accepteer die 200 euro boete.

T fijne ervan is ook dat je niet verzekert bent , als je een klein kind omver rijd.(Dit boeit mij dus degelijk wel)!

maar 200 euro boete in nl?
ik kan al raden wat het hier is(gebaseerd op de brommer)
+25kw= 250 euro
geen rijbewijs voor +25kw= 250 euro
geen verzekering voor +25kw= 250 euro
en dan zal er nog wel iets zijn van dat je geen 21 bent, dus nog eens 250 euro

wat is belgie toch een tof land -O-
 
Als ie een kind omver rijd zal ie moete dokke... Miss wel voor de rest van zijn leven... Maja zit nie zo te zeure man et is zijn eigen keus... Maar ik vind het wel ongelooooofelijk dom... denk wel aan de gevolge wat dit kan brengen....


ga eerst eens fatsoenlijk nederlands leren man, dit lijkt wel turks.

En over dat betalen, van een kale kip kan je niet plukken, dus de mensen die na een eventuele aanrijding (blijvend) lichamelijk letsel oplopen, mogen financieel ook nog eens flink bloeden, want van een betalingsregeling van 100 euro in de maand kan je de kosten echt niet dekken.

:r :r
 
Meer controle's op het 25kw gebeuren??

Als je zonder kit gaat rijden , moet je ook mans genoeg zijn om er gewoon voor uit te komen.


;) doe ik ook. Staat netjes 46kw op mijn papieren
en nu komen er natuurlijk veel moraal ridders in actie. Ik weet gewoon dat je beter netjes volvermogen kan rijden dan constant met 25kw vol vermogen. (met de gevolgen van het snel in halen en dan afremmen door de wind). Ik ken een pas 25kw-ters die heel wat aso-er rijden dan mij. Ik heb ook nog nooit een ongeluk of bijna ongeluk gehad. Ben overgens wel verzekerd en wordt ook uitbetaald heb t nagevraagt (mijn pa is verzekeraar :+ )
 
Laatst bewerkt:
Ik wilde eerst ook met uitdraai rijden, maar ga het nu toch maar op de officiele weg doen. Als je 18 bent en een paar dagen dan zie je alles heel anders dan wanneer je 18 en een paar maanden bent :+
 
ga eerst eens fatsoenlijk nederlands leren man, dit lijkt wel turks.

:?


zijn we hier aan het discrimineren??????


Maar van dat betalen. nog nooit van een leninge gehoord???
Ik weet ook niet precies hoe et in zo`n geval gaat ma er zal vast wel een regeling ofzo voor zijn. gelukkig nog nooit mee gemaakt en zal ook niet gebeuren.
 
Laatst bewerkt:
Ben overgens wel verzekerd en wordt ook uitbetaald heb t nagevraagt (mijn pa is verzekeraar :+ )

Lekkere pa heb je, die naait dus de boel. Hoe heet die verzekering? :+
M'n oom was ook zo.. is politieagent en liet z'n zoon ook op zware motoren rondrijden met een licht rijbewijs.

ACh, ik heb ook op zware motoren gereden in mn 25kw tijd... niet zovaak en niet zo veel, maar eens zwaar in 25kw mag niet he :+
Wel slecht voor je gemoedstoestand want na zwaar te hebben gereden en weer op je 25kw'er te stappen, is niet echt leuk. ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan