Gezocht: kopie van 25kw uitdraai

ga eerst eens fatsoenlijk nederlands leren man, dit lijkt wel turks.

En over dat betalen, van een kale kip kan je niet plukken, dus de mensen die na een eventuele aanrijding (blijvend) lichamelijk letsel oplopen, mogen financieel ook nog eens flink bloeden, want van een betalingsregeling van 100 euro in de maand kan je de kosten echt niet dekken.

:r :r
Persoon die de schade oploopt zal wel uitgekeerd krijgen, schade word daarna door de verzekeringsmaatschappij op jou verhaal(d/t)*.

* Doorhalen wat NVT is
 
ga eerst eens fatsoenlijk nederlands leren man, dit lijkt wel turks.

En over dat betalen, van een kale kip kan je niet plukken, dus de mensen die na een eventuele aanrijding (blijvend) lichamelijk letsel oplopen, mogen financieel ook nog eens flink bloeden, want van een betalingsregeling van 100 euro in de maand kan je de kosten echt niet dekken.

:r :r


Hoezo lijkt dat turks? Heb je shoarma in je ogen?
 
Beetje zielig om met een uitdraai rond te gaan rijden , zonder dat er uberhaupt een kit in zit.
Wees dan ook een vent en accepteer die 200 euro boete.

T fijne ervan is ook dat je niet verzekert bent , als je een klein kind omver rijd.(Dit boeit mij dus degelijk wel)!


Maar dat was niet de insteek van je eerste reactie :j
 
Dit soort mensen verpesten het voor diegene die wel netjes met een KIT rijden.
Er is naar mijn idee niets mis met 25kw op uitdraai rijden! :(
Echter vind ik dat je motor wel echt zo om en nabij de 25kw moet zijn (en blijven!)

Dan is er niks mee en ben je gewoon netjes verzekerd en al! :Y

ga eerst eens fatsoenlijk nederlands leren man, dit lijkt wel turks.

:?


zijn we hier aan het discrimineren??????
Het is niet netjes dat hij dat zegt, maar Disriminatie is heel wat anders hoor.......... dat moet je niet meteen roepen! :Z
 
hiermee zegt hij volgens mij dat alle turkse mensen niet goed nederlands schrijven... ik weet niet hoor maar vind het zeker niet positief...
 
hiermee zegt hij volgens mij dat alle turkse mensen niet goed nederlands schrijven... ik weet niet hoor maar vind het zeker niet positief...

Hij bedoelt ermee dat hij zelf geen turks kan lezen...

En zeggen dat alle turkse mensen niet fatsoenlijk nederlands kunnen is nog steeds niet discrimineren ;) .

@Tay: Ik zat erop te wachten! _O- (hoe moeilijk is het om een grafiekje in elkaar te draaien :? .
 
Hij bedoelt ermee dat hij zelf geen turks kan lezen...

En zeggen dat alle turkse mensen niet fatsoenlijk nederlands kunnen is nog steeds niet discrimineren ;) .

:^

hiermee zegt hij volgens mij dat alle turkse mensen niet goed nederlands schrijven... ik weet niet hoor maar vind het zeker niet positief...

Feiten constateren is iets anders dan discriminatie ;)

tttssss, echt weer typische poging tot Nederlands Politiek Correct proberen te wezen, dit... :? beetje jammer hoor ;)



:+
 
het online van dale woordenboek zegt

discriminatie = ongeoorloofd onderscheid dat gemaakt wordt op grond van bepaalde kenmerken

het kenmerk turkse nationaliteit word hier gebruikt om ongeoorloofd onderscheid te maken.

maar ik zal ma ophouden :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan