Gezocht: koppelingsdeksel Honda CBR600RR 2007

Wim uut Drenthe

MF veteraan
18 jun 2003
13.306
299
Rolde
Ik zoek dus een koppelingsdeksel voor een Honda CBR600RR van 2007. De mijne is niet helemaal goed meer ;) .

Heeft iemand één liggen of weet iemand één te liggen, dan hoor ik het graag !!
 
heey wim

op Motorparts-online.com | Nieuwe en gebruikte onderdelen voor uw motor staan er 2 met wat krasjes er op
misschien is het wat

ben je de volgende keer weer van de partij bij de cup??

gr. kevin #135

Hey Kevin, dankjewel !! Zal ss ff kijken. Volgende cup-wedstrijd ben ik uiteraard van de partij !!

Vandaag ben ik er helaas achter gekomen dat er een klein haarscheurtje in het koppelingsdeksel zit -O- . Die is dus ook kapot. Na één sessie zat mijn laars/achterbrug en schakelpedaal onder de olie. Einde dag dus ........
 
Hey Kevin, dankjewel !! Zal ss ff kijken. Volgende cup-wedstrijd ben ik uiteraard van de partij !!

Vandaag ben ik er helaas achter gekomen dat er een klein haarscheurtje in het koppelingsdeksel zit -O- . Die is dus ook kapot. Na één sessie zat mijn laars/achterbrug en schakelpedaal onder de olie. Einde dag dus ........


Was echt balen man -O- -O- -O- -O- -O-

Gelukkig dat je er tijdens de sessie niet al te veel (lees door gevallen bent) last van heb gehad.

Wel jammer dat je dag over was....

Groetjes
 
probeer ten kate eens

daar ligt heel veel op zolder ,en ik vind ze niet duur met nieuw spul ,bijna voor 2e hands prijzen

groetjes Hans
 
Terug
Bovenaan Onderaan