Gezocht: koppelstukken/gaffels

katana

Rookie
17 apr 2004
16
0
wolvega
Ik zoek één of meerdere koppelstukken cq. gaffels van een velorex zijspan. Deze schroef je op het frame van de motor. Dezelfde als op bijgaande foto. Wie heeft er wat liggen? Aanbiedingen kun je naar r.er@tiscali.nl sturen.

Bijlage: 000_0003.JPG

Laatst bewerkt:
Aan wat voor Motor wil je de Bak hangen, zulke Bevestigingen
horen niet aan een moderne Motor |(
Dat Spul is te slap dus levensgevarlijk!!!

Bijna niet aan te komen en die zooi is prijzig

bij verstegen in schaijk hebben ze die zooi liggen
Maar neem je protemonnee ook mee.
Als ik denk dat ik weet wat jij met gaffel bedoeld dan kost zo'n ding rond de 15 euri en stelmoeren met fijne draad 3,30 per stuk.

Had piccie niet gezien
Inderdaad zo'n ding is duur |(

Het gaat om het aanbouwen van een Velorex 700 aan een Yamaha XJ900F. Deze zgn. koppelstukken zijn standaard voor een Velorex. Horen gewoon bij de aanbouwkit die bij de Velorex geleverd worden. Als deze dus gevaarlijk zijn, zou dat betekenen dat er nogal wat gevaarlijke combinaties rond rijden en dat lijkt mij niet waarschijnlijk.
Maar als je ze desondanks gevaarlijk vindt wat raad je me dan als alternatief aan?

Waar woon je?
Mijn span ook met en 700 bakkie staat bij eindhoven in de buurt
daar zou je naar kunnen kijken hoe hij vast zit.

katana woont vlak om de hoek maar dan iets verder.
wolvega ligt maar iiiiiietsjes voorbij zwolle. :+

ik heb ooit voor mijn MZ-tje eens onderdelen gekocht bij een handelaar in het centrum van wolvega achter in een tweedehands rommelwinkeltje.
misschien kan hij je aan klemmen helpen

Op mijn motor is maar 1 punt gelast, de rest is met behulp van een speciaal gemaakt frame bevestigd op diverse punten waar het blok in het frame vastzit en ook is er nog een bevestigingspunt gelast op de steun van de volle kuip die er gelijkertijd opgezet is.

Terug
Bovenaan Onderaan