gezocht: krantenbericht ongeluk Achterhoek

GasGas

Die hard MF'er
7 jun 2002
776
7
Afgelopen maandagochtend ben ik aangereden op een voorrangsweg buiten Borculo. Koekblikker had me "niet gezien" (een eufemisme voor "niet gekeken", een rode motor met in rood geklede berijder op geheel open kruispunt tussen de groene weilanden lijkt me moeilijk te missen). Ben afgevoerd naar het ziekenhuis. Heb veel geluk gehad en bemerkt dat een goed motorpak goud waard is. Pols gebroken, knie geschaafd en heel veel spierpijn.

Nu knaagt het een beetje... Heeft iemand in de regio een krantenbericht hierover gevonden? Me lieve GS'je waarmee ik zoveel lol had is helemaal kapot ;( , en zou toch graag een tastbaar aandenken willen, en wat "leukers" dan het gips. Ongeluk was maandag (22e), ben 20 jaar en woon in Enschede. De regio heet Berkelland. Heb al gekeken in de on-line Tubantia, maar kon niets vinden.

Zouden MF'ers uit die regio de lokale kranten door willen spitten? Het zou echt wat voor me betekenen. Bij voorbaat dank voor de moeite!
 
Tataaaa :) ... was ff zoeken onder welke regio Borculo viel...

http://www.politie.nl/noord_en_oost_gelderland/nieuws/050823_ac_vo2.asp

Borculo / Wehl 23-08-2005 - Een 20-jarige motorrijder uit Enschede raakte maandagmorgen gewond na een aanrijding.

Een 34-jarige automobiliste uit Borculo reed rond 09.40 uur over de Wessel van Eijllaan vanaf Ruurlo. Hij verleende op de kruising met de Ruurloseweg geen voorrang aan de motorrijder en een aanrijding was het gevolg.

De motorrijder liep letsel op aan zijn arm en knie en werd voor behandeling met de ambulance naar het ziekenhuis vervoerd.

Helaas geen papieren versie maar deze blijft ook in het archief. Misschien kunnen ze meer melden. PV heb je volgens mij ook recht op (is gemaakt want gewonde).
 
ik zal geen grapjes maken over die boeren daar die niet auto kunnen rijden.

Sterkte met je pols. Weet niet welke pols, maar hopelijk heb je een vriendin.

_O- schitterend

Dagelijkse dingetjes als kleden, veters strikken, vlees snijden, toiletbezoek en veel meer valt erg tegen ja. Enneh, wat je opmerking betreft, worst case scenario B|
 
Tataaaa :) ... was ff zoeken onder welke regio Borculo viel...

http://www.politie.nl/noord_en_oost_gelderland/nieuws/050823_ac_vo2.aspHelaas geen papieren versie maar deze blijft ook in het archief. Misschien kunnen ze meer melden. PV heb je volgens mij ook recht op (is gemaakt want gewonde).

Hmmmm.... snelste geslachts-transformatie ooit? Om 9.40 veranderde een automobiliste in een automobilist? Kennelijk kan de politie véél meer dan alleen maar bekeuringen uitschrijven? 8-)

Oh ja gasgas, spoedig herstel en snel weer :]
 
Hmmmm.... snelste geslachts-transformatie ooit? Om 9.40 veranderde een automobiliste in een automobilist? Kennelijk kan de politie véél meer dan alleen maar bekeuringen uitschrijven? 8-)

Oh ja gasgas, spoedig herstel en snel weer :]

Vaag inderdaad. Misschien privacy bescherming ofzo?

Wil overigens wel toevoegen dat de heer correct gehandeld heeft. Is onmiddelijk gestopt, heeft hulpdiensten geregeld en me nog bereikt om te vragen hoe het gaat :)
 
Ik kan me herinneren dat ik het bericht in de krant heb gezien. Zal eens zoeken of ik het nog kan vinden. Wil je het hebben als ik het kan vinden???


Groet, Blackie
 
Boerin dan wel he :P .... althans de politie wist het ook niet zeker (zie het artikel)...

Zien de vrouwen er daaro zo slecht uit? :+

Ik werk in Berkelland en woon in Enschede, zal dus ff kijken of ik nog een papieren versie kan vinden.

En wat die vrouwen betreft: de vrouwen in Berkelland en omgeving is niet veel soeps, een uitzondering daargelaten :(

[edit]
Gevonden, mail me ff je adres, dan kan ik het opsturen of langsbrengen.
Mijn mail is: mjvanderhorst@hotmail.com
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
MarkH, je hebt mail. Neem aan dat jullie dezelfde krant gevonden hebben, maar ook bedankt voor de moeite Blackadder!
 
@MarkH :} Ik moest wel werken :+


Ik ben/was ook op m'n werk (zover je de ambtenarij werken noemt O-) ), maar we bewaren de kranten hier op het werk, dus was appeltje - eitje om het ff op te zoeken :+

Had in Enschede (thuis) moeilijker geweest, want daar hebben we niet het Achterhoekse gedeelte bij de Tubantia.

 
In de Tubantia (bedankt MarkH!) staat enkel "automobiliste". Haha. Wat vrouwen wel niet in de schoenen geschoven wordt :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan