GEZOCHT kuiponderdelen voor 95' Yamaha FZR600R

Thyrian_

Rookie
13 apr 2020
27
22
Drenthe
Hello hello,

Mijn arme nieuwe Fizzer heeft in zijn leven iets vaker op z'n kant gelegen dan goed voor hem was. Ik wil hem graag in ere herstellen want ik ben een groot fan van 90s supersport modellen. Bij deze ben ik dus op zoek naar linker en rechter zijkuipdelen waarbij de linker meer spoed heeft en een kontsetje. Hier is ie zoals hij nu is
 

Bijlagen

  • IMG-20200411-WA0017.jpeg
    IMG-20200411-WA0017.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 9
Ziet er toch hartstikke netjes uit???

Als het niks mag kosten kan ik je niet verder helpen, maar bij Cees in Goes maak je kans.

Ik ben ook op zoek geweest naar alle 10 de zwarte kuipdelen


en in die adv. heb ik wat tips gekregen. Alleen alles bij elkaar werd zo prijzig dat ik maar een complete mooie zwarte heb gekocht...



Cees uit Goes moet je bellen, anders niet, wil je wat van hem kopen.

 
Laatst bewerkt:
Hey Rob,
Superbedankt voor alle goede tips! Ja inderdaad de rechterkant is nog de meeste nette kant, maar aan de linkerkant is ie iets minder. Ik ga zelf sowieso nog aan de slag met lakstiften en wat epoxy om te kijken hoe netjes ik hem dan krijg .

Heel toevallig had ik jouw thread en alle tips al gelezen een paar dagen terug😁. Maar ik ga nog goed verder zoeken en evt contact opnemen met Cees. Als ik iets kan vinden in een goede staat wil ik daar ook best naar behoren voor betalen.

Bij deze in ieder geval bedankt voor mij al een heel stuk op weg helpen*O*:}
 
Terug
Bovenaan Onderaan