Gezocht: lederen dames combipak!

Muppetje

MF'er
27 jun 2006
33
0
Ik ben op zoek naar een lederen dames combipak.
Mijn normale confectiemaat is 44, maar ik heb geen flauw idee wat voor een maat dat in de motorpakken is. Wie kan mij daarbij helpen qua info en wie heeft er nog een mooi pak in de aanbieding?!
Mocht je nog laarzen, maat 38 in de aanbieding hebben, dan houd ik me ook aanbevolen.

Greetz Muppetje
 
ga anders eerst ff langs een motorzaak, ff wat pakken passen...
weet je gelijk wat voor maat je hebt... kan namelijk best wezen dat de jas een andere maat wordt dan je broek ;)

misschien loop je dan ook nog wel tegen een mooie aanbieding aan ... oid
 
Ik ben op zoek naar een lederen dames combipak.
Mijn normale confectiemaat is 44, maar ik heb geen flauw idee wat voor een maat dat in de motorpakken is. Wie kan mij daarbij helpen qua info en wie heeft er nog een mooi pak in de aanbieding?!
Mocht je nog laarzen, maat 38 in de aanbieding hebben, dan houd ik me ook aanbevolen.

Greetz Muppetje

Hallo,
Ik heb nog een pak en laarzen in de aanbieding. het pak past je als...
je lengte: 1.60 / 1.70m. is en je gewicht: 50 / 65 kg.

Laarzen zijn alpinestars zwart, mt. 38. € 50,- mogen ze weg. zien er als nieuw uit!
 
Hallo,
Ik heb nog een pak en laarzen in de aanbieding. het pak past je als...
je lengte: 1.60 / 1.70m. is en je gewicht: 50 / 65 kg.

Laarzen zijn alpinestars zwart, mt. 38. € 50,- mogen ze weg. zien er als nieuw uit!

Hey hoi, bedankt voor deze reactie iig.

Het pak gaat helaas niet lukken, lengte klopt wel, maar gewicht.... :?

Heb wel interesse voor de laarzen, heb je een fotootje ervan?

Thanx.
 
Hey hoi, bedankt voor deze reactie iig.

Het pak gaat helaas niet lukken, lengte klopt wel, maar gewicht.... :?

Heb wel interesse voor de laarzen, heb je een fotootje ervan?

Thanx.


Heb ik (nog) niet. Ik zal er één maken en hier plaatsen!
 
full
 

Ook bedankt voor deze reactie, het is zeker een mooi pak, maar ook een mooi prijskaartje... Ben nu op zoek naar een mooi, maar iets goedkoper pak om alles even uit te proberen, bij mijn vriend achterop. Dan komt er met de tijd nog wel een duurder pak, bijvoorbeeld zodra ik zelf ga lessen en rijden...

Maar thanks voor de tips!
 
Zien er idd erg goed uit. Zijn ze verstelbaar aan de kuit?
Heb namelijk gezonde Hollandse klapkuiten _O-

Kuiten zijn meestal wel ruim hoor zodat je leren broek er makkelijk in past.

En ik raad je aan om gewoon in 1 keer een goed pak te kopen, want motorrijden :P Als je eenmaal de smaak te pakken hebt achterop wil je zo snel mogelijk je rijbewijs gaan halen.
 
Hey mensen!

Het onderwerp kan gesloten worden, want ik heb bij Ab Deroue in Nijkerk een heel mooi pak met laarzen gekocht. Inderdaad, toch maar nieuw en meteen goed, voor jarenlang rijplezier. Eerst nog even achterop, maar straks ook zelf!!!

Bedankt voor jullie tips en hulp.

Greetz Muppetje.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan