GEZOCHT: Lens voor koplamp Yamaha R6 (2001)

rta93

Rookie
1 mrt 2020
4
2
Beste collega motorrijders,

ik ben op zoek naar een lens (voor de duidelijkheid: dat doorzichtige stuk plastic op de koplamp) voor een yamaha r6 uit 2001.
Een van de koplampen heeft een breuk in de lens waardoor er vocht in komt. Ik heb een beetje online rondgekeken en het
goedkoopste wat ik kon vinden was een hele headlight set (plastic mount incl. beide lenzen, uit China) via Ebay voor ongeveer 200 euro.
Weten jullie of er een goedkopere optie is om maar één lens te vervangen? Ik hoor het graag.

groetjes,

r
 
Ik heb net dit gevonden op Ebay (kan ze ook in gewoon doorzichtig bestellen):


Maar dan staat erbij dat dit "lens covers" zijn die je met velcro tape bevestigd aan je originele lens.
Weet iemand toevallig of deze ook ipv de echte lens gebruikt kunnen worden?
 
zoiets:
IMG_0918.JPG
 
@patrickZ ja dat zou kunnen, maar dan alleen dit deel:


dus zonder de voorkuip en het blauwe deel. zijn die van elkaar te scheiden? want mijn r6 heeft een andere kleur (donkergroen) dus is
niet echt kompatibel met zo'n voorkuip.
 
@patrickZ ik heb het nog een keer vergeleken met mijn huidige koplampen en ze lijken niet dezelfde vorm te hebben, ik denk dat het toch niet gaat passen. toch bedankt voor de suggestie!

@Ride Dirty deze lijkt precies op wat ik nodig heb - ik zal morgen langsgaan want het is ook nog eens op rijafstand! bedankt!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan