Gezocht: leuke beginners motor

liesjespit

Rookie
18 mei 2019
4
0
Vandaag geslaagd voor mijn rijbewijs dus opzoek naar een leuke motor om ervaring op te doen.

Max 1500,- beetje klussen vind ik niet erg.
Vol vermogen
Liefste omgeving Eindhoven
Ik hoor het graag
 
Laatst bewerkt:
Nou feli dan maar *O* ,ff meer info is wel ideaal , waarvoor wil je m gebruiken ,hoe groot ben je ?
 
Nou feli dan maar *O* ,ff meer info is wel ideaal , waarvoor wil je m gebruiken ,hoe groot ben je ?

1.63 Maar wel redelijk lange benen, hebb niet op een verlaagde gelest. Ik wil eer vooral ervaring mee opdoen. Dus beetje touren, maar ook voor woon/werk en hopelijk vant zomer mee op vakantie
 
Gefeliciteerddddd.
Zoek je een motor met beperkt motorvermogen (11kW/A1 of 35kW/A2) of mag je met vol vermogen rijden?
Zet anders in je profiel je woonplaats of provincie waar je woont.........is soms makkelijker met tips.

Ter aanvulling van het lijstje van Jan: CB1, CB500 of CB600f
 
Gefeliciteerddddd.
Zoek je een motor met beperkt motorvermogen (11kW/A1 of 35kW/A2) of mag je met vol vermogen rijden?
Zet anders in je profiel je woonplaats of provincie waar je woont.........is soms makkelijker met tips.

Ter aanvulling van het lijstje van Jan: CB1, CB500 of CB600f
Uiteraard vol vermogen,
 
Ik heb nog een mooie NTV650 staan in top staat , zou eigenlijk gaan invoeren 3juni maar ook wel leuke BMW op het oog heel stiekem.
Weet niet of ik het thuis door krijg aangezien ik morgen mn nieuwe moet gaan betalen bij de dealer maar als ik zeg 1250eur kan krijgen excl invoer kan ik het wellicht door krijgen.
Papier liggen allemaal al klaar en je moet dan alleen naar Veldhoven naar de RDW gaan dat is 100eur.
Cardan aandrijving en vtwin blok dus onverwoestbaar en ding is gewoon technisch perfect in orde.
Optisch klein schoonheidsfoutje op de tank.
ntv2.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan