Gezocht: licht rijwielgedeelte of complete motor (b.v nsf250r, moriwaki, etc)

Status
Niet open voor verdere reacties.

C4rN

Die hard MF'er
28 nov 2006
734
405
Gezocht:

Licht rijwielgedeelte of complete motor om een 125 2T circuit project van te maken.
Graag alleen circuitfietsen aanbieden zoals nsf250r, moriwaki md250, honda rs125, ktm rc250, etc.

Wie heeft er nog wat leuks staan?
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullie reacties! Ik had hem ook al op marktplaats gezien. Ik vind z'n vraagprijs nogal hoog. Het rijwielgedeelte lijkt prima, maar zo'n brommerblok is geen duizenden euros waard in mijn optiek.
 
Ik heb nog een set liggen dat voor een 450GP is aangekocht, echter nooit de tijd gehad om er werk van te maken.
Zie: 450 GP voor de meegeleverde onderdelen.
 
Ik krijg binnenkort weer een NF4 Honda rs125 frame en achterbrug binnen. Heb er eventueel ook nog een nieuw type Honda rs125 t-stuk bij. Vering, wielen en een blok en je bent dan al een eind op weg 😉 Stuur me even een bericht als je interesse hebt. Gr. Remy
 
Ik krijg binnenkort weer een NF4 Honda rs125 frame en achterbrug binnen. Heb er eventueel ook nog een nieuw type Honda rs125 t-stuk bij. Vering, wielen en een blok en je bent dan al een eind op weg 😉 Stuur me even een bericht als je interesse hebt. Gr. Remy
Bedankt Remy, maar dat is minder compleet dan ik eigenlijk zoek.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan