gezocht: max. 600cc supersport 25kW

aoleks

MF veteraan
19 dec 2007
5.167
2
Tilburg
hallo allemaal!

ik ben op zoek naar een leuke 600cc supersport motor die officiel 25kW op kenteken staat. moet een van deze vier merken zijn: honda, kawasaki, suzuki of yamaha! bouwjaar is niet helemaal belangrijk maar een nieuwere maakt meer kans omdat uiterlijk heel erg belangerijk is. een vol vermogen cdi kast is een plus. voor de rest, als ie netjes verzorgd is, ben ik blij.

ik kan rond de 6000 euro zitten dus kom maar met die zooi :).

PS: geef een link naar je verkoop topic of post een plaatje, bouwjaar, wel of niet vol vermogen cdi kast, vraagprijs en misschien andere details (niet oroginele uitlaatpijp, schade etc. ...)!

bedankt

PS2: een "F" model is ook toegestaan (dus niet echt een supersport, maar een sport toer). bijvoorbeeld, honda cbr 600 f, yamaha thundercat, suzuki gsx600f etc. ...)
 
Laatst bewerkt:
ik heb een hele mooie Kawasaki ZX6R te koop staan, officieel 25kw op kenteken en ook 25kw begrenst op het motorblok.

kijk maar hier:

Kawasaki ZX-6R (636) 2002 Zilver te koop (25kw!)

mijn vraagprijs is 5800 euro.

Het is gewoon een perfecte motor, ik ben er super zuinig op en eigenlijk heb ik ook liever dat hij lekker blijft, maar ik gebruik hem gewoon te weinig dus daarom ga ik een simpele naked bike kopen die ik ook voor woon-werk kan gebruiken.

groet,

Niels.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan