Gezocht....MF-er met nickname PULSE

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soesoeki

MF veteraan
24 apr 2002
9.636
1
Kweenieh
Geen rubriek gezocht en gevonden meer dus dan maar op deze manier.

Wie kent hem en kan mij in contact brengen met deze MF-er.

Via deze advertentie http://www.motor-forum.nl/forum/topic/101816?highlight=pulse kocht ik een op het eerste gezicht aardige GSXR600 van Pulse.
full

Ik wist dat er een schuifschade aan was, maar Pulse wist mij te vertellen dat er verder niets mee was en bood mij ook aan de kappen eraf te halen. Hij sleutelde zelf voor een raceteam en had recent nog de nodige zaken vervangen. Bonnetjes kreeg ik mee. Na gereden te hebben op deze motor....de bekende checks met handjes los enz, bleek de motor oké en sloot ik de koop.

Een tijd later heb ik de kuipen van de motor gehaald omdat ik hem wat wilde veranderen. Toen bleek er een put in he frame te zitten vlak onder de ram-air intake. Buiten het zicht dus als de kappen erop zitten. Omdat de motor verder oké reed heb ik er weinig aandacht aan besteed en ben blijven rijden.

Nu bracht ik mijn motor vandaag naar Hans van Wijk motoren omdat ik een lekke voorvorkkeerring had. Tsja...en toen kwam het telefoontje van de monteur. De binnenpoten van de vork zijn zo krom dat ik de poten niet meer terug krijg. Verder is er aan het balhoofd gekloot om de vork weer min of meer recht in de motor te krijgen. Ik laat jou op deze motor niet meer naar huis gaan. 1 flinke hobbel in de weg of keiharde remactie en je vork KAN knak doen met alle gevolgen van dien.
Oke laat maar achter dan en laat maar even een grove taxatie doen van de schade. 1/2 uur later jongen van de schade aan de lijn. Patrick...hoeveel heb jij voor deze motor betaald......oeps.......te veel dus. Kortom als ik de lijst niet pnoem issie gewon total loss. Economisch gezien dan. Zelf aan het blok is ondeskundig gesleuteld, dus daar is ook het nodige werk aan. En dat nog los van het feit dat het frame sowieso een tijdbom is volgens de monteur.

Dit alles met in het achterhoofd dat Pulse zelf sleutelde voor een raceteam maakt mij 99% zeker dat ie mij willens en wetens een wrak heeft verkocht, waarop ik mij gelukkig voor mijn gezin niet dood heb gereden. Ook in zijn advertentie laat ie al blijken zelf het nodige te hebben gedaan aan de motor. Banden had ie er ook net nieuw omgelegd toen ik hem kocht.

Wie o wie breng mij met hem in contact. Ik wil dit toch wel graag op een volwassen manier zien te regelen ( geen stoere prietpraat dus ). Voorzover ik kan nagaan post ie hier niet ( veel ) meer. Maar mijn computerkennis is nou niet je van het.

Daaaaag motorzomer ;( . Leuk handje contantje gekocht van je zuurverdiende centen. En ja, ik ben jullie voor....dan moet jemaar geen schademotor kopen. Geloof mij.....dit is een dure, maar goed les.

Alvast bedankt voor mensen die mij een eindje op weg kunnen helpen.
 
Laatst bewerkt:
heb je geen telefoonnummer van hem dan?

wel toevallig dat pulse z'n laatste post is van 5 dagen na de verkoop van de motor -O-
 
helaas, website is ook niks van hem. Wordt heel lastig. Ik weet niet of er nog een ip log van hem is maar na een jaar lijkt me dat niet.
Het lijkt hier wel één grote leuke famillie maar kijk uit voor somige. Overal zitten oplichters en alleen omdat hij op MF zit wil nog niet zeggen dat hij/zij dat niet is.
 
Heb je die motor ook per mail gekregen dan? Ik neem aan dat je wel weet waar hij woont en hoe hij heet? :?
 
ik zit helaas al 3 dagen zonder internet,

dus vandaar dat niemand iets van me hoord, als er nog geintresseerde zijn voor de motor graag mij even bellen op: 06-******

thnx,
pulse

Telnummer niet meer in gebruik ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
haha...ik schaam mij diep.......ik zei toch dat ik geen computerheld ben....en zoeken kan ik kennelijk ook niet. Laat ik het er maar op houden dat ik op dit moment niet helemaal helder denk............een uurtje na mijn bezoekje aan van Wijk :(
 
In het verkooptopic staat dat zijn emailadres ******@hetemail is. Als je ****** in google intikt kom je hierop uit: klik. Dat is blijkbaar het team waar hij bij heeft gezeten. Misschien kunnen ze je daar met hem in contact brengen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
OOOhhww..die Pulse...die vervolgens ook die andere M-F'er liet zitten met die Mille..... |( |(

Denk niet dat we die gast hier nog weer gaan tegenkomen... :N :N
 
Ik houd jullie op de hoogte, maar vrees het ergste als ik hierboven zo lees van het grapje met RSV e.d. Toen ik mijn motor kocht ging ie, dat zei ie tenminste, een RSV uit Duitsland invoeren :X . De soes in namelijk ook ingevoerd.
 
In het verkooptopic staat dat zijn emailadres ******@hetemail is. Als je ****** in google intikt kom je hierop uit: klik. Dat is blijkbaar het team waar hij bij heeft gezeten. Misschien kunnen ze je daar met hem in contact brengen.

Vriend van me heeft daar ook bij gezeten (vorig jaar) en heeft me wel eens verteld over een teamgenoot die ook een srad had (net als mij). Telefoonnummer en adres kom ik dus wel achter, mail ik de TS wel als ik het heb.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Soesoeki.....
Ga mij nou niet vertellen dat je iemand die je niet kent belt op een 06 nummer, vervolgens afspreekt op een pleintje bij de kroeg (of bij jouw thuis)om diegene na het overschrijven van het kenteken je zuurverdiende centjes te overhandigen?


Ik dacht dat alleen vage scootertjes door nog vagere knaapjes via Marktplaats op deze wijze werden verhandeld. Zwaar klote voor je, man! ;(
 
Soesoeki.....
Ga mij nou niet vertellen dat je iemand die je niet kent belt op een 06 nummer, vervolgens afspreekt op een pleintje bij de kroeg (of bij jouw thuis)om diegene na het overschrijven van het kenteken je zuurverdiende centjes te overhandigen?


Ik dacht dat alleen vage scootertjes door nog vagere knaapjes via Marktplaats op deze wijze werden verhandeld. Zwaar klote voor je, man! ;(

Ik ben bij hem thuis de motor wezen halen. Had een goed gevoel bij de motor tijdens het rijden en had trouwen ook geen enkel probleem met de persoon van wie ik hem kocht.

I know ...... tikkie dom.......

Mail aan hem is onderweg...op hoop van zegen. Op het mobiele nummer krijg ik direct voicemail zonder boodschap of wat dan ook, dus die ook ingesproken.
 
Laatst bewerkt:
Klote zeg, als ie er zelf aan sleutelde had ie je dit idd moeten vertellen. In z'n verkooptopic hemelt hij de motor op alsof het z'n droomvrouw is. :N

Hij heeft hem trouwens ook niet lang gehad, 4 maandjes. Misschien er na 3 maandjes zelf achter gekomen dat ie een miskoop gedaan had en toen snel verkocht :X ?
 
Je bent de motor bij hem op komen halen.
Ga langs. en ga me niet vertellen dat ie verhuisd is.
 
Ik ben bij hem thuis de motor wezen halen. Had een goed gevoel bij de motor tijdens het rijden en had trouwen ook geen enkel probleem met de persoon van wie ik hem kocht.

I know ...... tikkie dom.......

Mail aan hem is onderweg...op hoop van zegen. Op het mobiele nummer krijg ik direct voicemail zonder boodschap of wat dan ook, dus die ook ingesproken.


Soesoeki, ik (en ik denk met mij de meeste andere lezers) denken waarschijnlijk aan de hierboven omschreven verkoopmethode. Als je weet waar hij woont (je hebt dat adres toch wel ergens opgeschreven? Toch?) dan ga je toch gewoon bij hem langs om uitleg te vragen? Als ik mij goed herinner werk jij toch bij een verzekeringsmaatschappij? Misschien kun je eens langslopen bij de juridische afdeling en om advies vragen.

Enne..... niets "tikkie doms" aan hoor, lijkt mij een normale manier van zakendoen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan