Geen rubriek gezocht en gevonden meer dus dan maar op deze manier.
Wie kent hem en kan mij in contact brengen met deze MF-er.
Via deze advertentie http://www.motor-forum.nl/forum/topic/101816?highlight=pulse kocht ik een op het eerste gezicht aardige GSXR600 van Pulse.
Ik wist dat er een schuifschade aan was, maar Pulse wist mij te vertellen dat er verder niets mee was en bood mij ook aan de kappen eraf te halen. Hij sleutelde zelf voor een raceteam en had recent nog de nodige zaken vervangen. Bonnetjes kreeg ik mee. Na gereden te hebben op deze motor....de bekende checks met handjes los enz, bleek de motor oké en sloot ik de koop.
Een tijd later heb ik de kuipen van de motor gehaald omdat ik hem wat wilde veranderen. Toen bleek er een put in he frame te zitten vlak onder de ram-air intake. Buiten het zicht dus als de kappen erop zitten. Omdat de motor verder oké reed heb ik er weinig aandacht aan besteed en ben blijven rijden.
Nu bracht ik mijn motor vandaag naar Hans van Wijk motoren omdat ik een lekke voorvorkkeerring had. Tsja...en toen kwam het telefoontje van de monteur. De binnenpoten van de vork zijn zo krom dat ik de poten niet meer terug krijg. Verder is er aan het balhoofd gekloot om de vork weer min of meer recht in de motor te krijgen. Ik laat jou op deze motor niet meer naar huis gaan. 1 flinke hobbel in de weg of keiharde remactie en je vork KAN knak doen met alle gevolgen van dien.
Oke laat maar achter dan en laat maar even een grove taxatie doen van de schade. 1/2 uur later jongen van de schade aan de lijn. Patrick...hoeveel heb jij voor deze motor betaald......oeps.......te veel dus. Kortom als ik de lijst niet pnoem issie gewon total loss. Economisch gezien dan. Zelf aan het blok is ondeskundig gesleuteld, dus daar is ook het nodige werk aan. En dat nog los van het feit dat het frame sowieso een tijdbom is volgens de monteur.
Dit alles met in het achterhoofd dat Pulse zelf sleutelde voor een raceteam maakt mij 99% zeker dat ie mij willens en wetens een wrak heeft verkocht, waarop ik mij gelukkig voor mijn gezin niet dood heb gereden. Ook in zijn advertentie laat ie al blijken zelf het nodige te hebben gedaan aan de motor. Banden had ie er ook net nieuw omgelegd toen ik hem kocht.
Wie o wie breng mij met hem in contact. Ik wil dit toch wel graag op een volwassen manier zien te regelen ( geen stoere prietpraat dus ). Voorzover ik kan nagaan post ie hier niet ( veel ) meer. Maar mijn computerkennis is nou niet je van het.
Daaaaag motorzomer . Leuk handje contantje gekocht van je zuurverdiende centen. En ja, ik ben jullie voor....dan moet jemaar geen schademotor kopen. Geloof mij.....dit is een dure, maar goed les.
Alvast bedankt voor mensen die mij een eindje op weg kunnen helpen.
Wie kent hem en kan mij in contact brengen met deze MF-er.
Via deze advertentie http://www.motor-forum.nl/forum/topic/101816?highlight=pulse kocht ik een op het eerste gezicht aardige GSXR600 van Pulse.
Ik wist dat er een schuifschade aan was, maar Pulse wist mij te vertellen dat er verder niets mee was en bood mij ook aan de kappen eraf te halen. Hij sleutelde zelf voor een raceteam en had recent nog de nodige zaken vervangen. Bonnetjes kreeg ik mee. Na gereden te hebben op deze motor....de bekende checks met handjes los enz, bleek de motor oké en sloot ik de koop.
Een tijd later heb ik de kuipen van de motor gehaald omdat ik hem wat wilde veranderen. Toen bleek er een put in he frame te zitten vlak onder de ram-air intake. Buiten het zicht dus als de kappen erop zitten. Omdat de motor verder oké reed heb ik er weinig aandacht aan besteed en ben blijven rijden.
Nu bracht ik mijn motor vandaag naar Hans van Wijk motoren omdat ik een lekke voorvorkkeerring had. Tsja...en toen kwam het telefoontje van de monteur. De binnenpoten van de vork zijn zo krom dat ik de poten niet meer terug krijg. Verder is er aan het balhoofd gekloot om de vork weer min of meer recht in de motor te krijgen. Ik laat jou op deze motor niet meer naar huis gaan. 1 flinke hobbel in de weg of keiharde remactie en je vork KAN knak doen met alle gevolgen van dien.
Oke laat maar achter dan en laat maar even een grove taxatie doen van de schade. 1/2 uur later jongen van de schade aan de lijn. Patrick...hoeveel heb jij voor deze motor betaald......oeps.......te veel dus. Kortom als ik de lijst niet pnoem issie gewon total loss. Economisch gezien dan. Zelf aan het blok is ondeskundig gesleuteld, dus daar is ook het nodige werk aan. En dat nog los van het feit dat het frame sowieso een tijdbom is volgens de monteur.
Dit alles met in het achterhoofd dat Pulse zelf sleutelde voor een raceteam maakt mij 99% zeker dat ie mij willens en wetens een wrak heeft verkocht, waarop ik mij gelukkig voor mijn gezin niet dood heb gereden. Ook in zijn advertentie laat ie al blijken zelf het nodige te hebben gedaan aan de motor. Banden had ie er ook net nieuw omgelegd toen ik hem kocht.
Wie o wie breng mij met hem in contact. Ik wil dit toch wel graag op een volwassen manier zien te regelen ( geen stoere prietpraat dus ). Voorzover ik kan nagaan post ie hier niet ( veel ) meer. Maar mijn computerkennis is nou niet je van het.
Daaaaag motorzomer . Leuk handje contantje gekocht van je zuurverdiende centen. En ja, ik ben jullie voor....dan moet jemaar geen schademotor kopen. Geloof mij.....dit is een dure, maar goed les.
Alvast bedankt voor mensen die mij een eindje op weg kunnen helpen.
Laatst bewerkt: