Gezocht....MF-er met nickname PULSE

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met excuses voor de bump.

Zou toch wel mooi zijn als je, soesoeki, meld hoe dit uiteindelijk is afgelopen.

Ik kwam dit hier toevallig tegen terwijl ik wat aan het rondkijken was hier, wat ik wel vaker doe. Ik heb een tijdje gekend, ook toen hij deze motor gekocht heeft. Ik steek mijn hand er niet voor in het vuur, maar wat ik weet is dat hij hem vrij snel gekocht heeft. Ik durf dus wel te zeggen dat hij waarschijnlijk geen weet had van de schade die achteraf aanwezig blijkt te zijn. Op banden en onderdelen bezuinigde hij ook niet echt, dus ook daardoor betwijfel ik of hij hier iets van wist.

Heb nu helaas geen contact meer met hem, maar ik vind het wel vervelend zoals hij hier nu wordt weggezet zonder bewijzen. Zou dus mooi zijn als hier wat meer over de verdere verloop / afloop gemeld zou worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
zie je wel hij is helemaal onschuldig.....
J-STS zegt het zelf!
na 11 dagen lid te zijn.....
 
Sooow....vet balen dit allemaal. Mijn medeleven..

Dit verhaal weerspiegeld precies de nachtmerrie die ik voor ogen heb bij m'n zoektocht naar een andere fiets (zie mijn topic over dikke V-twinnen).

Sorry, ff Off Topic:

Een VTR SP1 met lekkende voorpoten? Geen garantie want daar is de prijs naar? Ik krijg daar direct een slecht gevoel bij. Voor het zelfde geld is die voorpartij ook zo krom als een hoer en zit ik met een drama opgescheept...en is m'n geld naar de filestijnen.

Ik denk dat ik hoe dan ook vóór een eventuele aankoop een motor elders laat keuren. Gaat de dealer hiermee niet accoord dan mag hij dat ding houden en in een of andere lichaamsopening van hem stoppen. Als die fiets OK is dan zal een dealer toch geen probleem van een keuring moeten maken.

Maarre, ik ben ook weleens benieuwd wat er nu van die gixxer terecht is gekomen? Ik zou hoe dan ook een second opinion wat betreft het frame raadplegen.
 
Zooo ben ik blij voor mezelf als ik dit lees! Ik heb toen ook contact gehad met pulse over deze motor, gek genoeg kreeg ik toen al een beetje vage indruk van de boel.

Ik heb al gezocht maar ik heb helaas geen contact gegevens meer van hem -O-

soezoekie ik hoop echt voor je dat het tot een goed einde komt! want dit is echt een Kl*&te verhaal!

edit: Ik las eroverheen dat je zijn gegevens al hebt.
 
Laatst bewerkt:
Wat is de status op dit moment oma.

Ja ben ik ook wel nieuwschierig naar :)
Ik zag ook ergens in dit topic staan staat die gast ****** heet, en dat die bij een raceteam zat?
Heb je al eens contact opgenomen met dat team, om ******adress te krijgen?

Kan ook wel zijn dat ik erover lees :z ik ben niet zo vlug :)

Edit: toch wel een minne streek iemand een schadebak aan te smeren :r , ik had hem de vernieling in geslagen , dan maar een strafblad voor een goeie reden 8-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dag oma....

Hee soeksoeki, is er al iets bekend? houd ons niet langer in spanning!!!!
 
Ik heb even de tijd genomen om het hele topic te lezen, hoe triest de inhoud van het verhaal ook is schuilt er ergens ook een les in.

Hierbij spreek ik mijn oprechte waardering uit voor Soeksoeki over de wijze hoe hij dit drama aanpakt en hoe hij daarmee omgaat. Ben overigens wel benieuwd hoe het is afgelopen..................
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan