Gezocht: Monositje voor ducati monster

Monstra

MF veteraan
3 apr 2005
2.745
0
Vries
Hallo allemaal,
ik ben opzoek naar het kapje die van mijn ducati monster een mono sitje kan maken. Het gaat om dat kapje die je over de kont van het zadel heen klikt. de kleur maakt niet uit, maar als het mogelijk zal zijn dan graag rood. Heb jij er eentje voor mij of weet je iemand die wat heeft of een plek waar ik het kan halen? Reageer dan graag even!

Groetjes, Appies_girl
 
Hallo allemaal,
ik ben opzoek naar het kapje die van mijn ducati monster een mono sitje kan maken. Het gaat om dat kapje die je over de kont van het zadel heen klikt. de kleur maakt niet uit, maar als het mogelijk zal zijn dan graag rood. Heb jij er eentje voor mij of weet je iemand die wat heeft of een plek waar ik het kan halen? Reageer dan graag even!

Groetjes, Appies_girl
heftig aant pimpen geslagen???
 
yeah man pimp my ride 8-)

nee maar ff serieus, vorige eigenaar heeft achterkantje van zadel niet helemaal mooi behandeld, zit beetje slijtage op. dus vandaar dat k deze graag wil hebben.
 
yeah man pimp my ride 8-)

nee maar ff serieus, vorige eigenaar heeft achterkantje van zadel niet helemaal mooi behandeld, zit beetje slijtage op. dus vandaar dat k deze graag wil hebben.
die heeft ckr vaak een achterop gehad.

je kan zelf ook iets leuks fabriceren met carbon :9~ :9~ :Y :Y :Y

ben ook druk bezig ff kijken hoe het wordt
 
hmm nee carbon wordt ehm niet denk ik... ik zoek nog ff door haha of wacht op een reactie van iemand die wel een heeft of weet waar ze te vinden zijn..

ebay had niks zucht..
 
Terug
Bovenaan Onderaan