gezocht monteur voor EK superstock 1000

lion#21

MF'er
23 sep 2003
159
0
nijmegen
Gezocht monteur

In het seizoen 2006 ga ik deelnemen aan de EK superstock 1000 en een aantal Dutch superbike races. Ik zit echter nog met een probleem we hebben geen monteur, en het budget is ook niet daar dat we voor een monteur kunnen betalen, vandaar ben ik opzoek naar een enthousiast iemand die interesse heeft in een europees avontuur. De kalender is het zelfde als die van het WSB, behalve de wedstrijden buiten Europa staan niet op de kalender. Ik ben op zoek naar iemand die enthousiast is en de nodige ervaring heeft met het werken met een motorfiets.
En het nodige weet van het afstellen van een motor zodat ik samen met deze persoon de motorfiets kwa vering in de voorjaarstrainingen kan afstellen. Het zou ook erg handig zijn als het iemand zou zijn die er ook de tijd voor heeft zodat hij het gehelen seizoen aanwezig kan zijn. Zodat het samenwerken tussen coureur en rijder goed is wat erg van belang is voor een goede afstelling.


Wat informatie over mij kun je vinden op www.leonbovee.nl

Ken je iemand voor wie dit iets is, of heb je zelf interesse laat het me dan weten.

Voor interesse of vragen kun je me mailen leon_bovee@hotmail.com


Vriendelijke Groeten

Leon Bovee
 
Zie dat je op de HTS A zit. Zit je in Arnhem op school? Zo ja, kun je dan niet iemand van het HRT mee krijgen? Motor-enthousiastelingen genoeg

Denk namelijk niet dat je een volleerd monteur/ingenieur/expert op afstelling en veringe tc. voor nix kan krijgen.
 
Is erg lastig voor iemand die op school zit om zo'n 12 weken te moeten missen.
Maar zal daar ook maar eens aankloppen
 
Terug
Bovenaan Onderaan