Gezocht: mooi aanhangertje

Boom Boom

MF veteraan
9 jul 2001
4.238
0
Amsterdam
Gesloten, open, platte vloer, open vloer. Maakt niet zoveel uit. Als je wat hebt staan (moet wel een beetje stevig zijn...), reageer maar.

De mijne is overleden.
 
Gesloten, open, platte vloer, open vloer. Maakt niet zoveel uit. Als je wat hebt staan (moet wel een beetje stevig zijn...), reageer maar.

De mijne is overleden.

Muahaha, was dat ding van jou..........zat al vreemd te kijken, wiel wat er zo bovenop lag.
 
Gesloten, open, platte vloer, open vloer. Maakt niet zoveel uit. Als je wat hebt staan (moet wel een beetje stevig zijn...), reageer maar.

De mijne is overleden.

Ik heb nog een mooie stevige staan.
Is een half jaartje oud.

Heeft een dichte vloer, enkelasser (tot 750kg), 2 goten, 1 oprijgoot, en wielklem.

Zal niet de goedkoopste zijn, maarja hij is nog als nieuw dus je kan er dan voorlopig mee voort ;)
Kan eventueel met factuur verkocht worden.
Ik kom uit de buurt van Leiden, dus is ook niet heel ver rijden.

Bij interesse moet je maar even mailen of pm'n :)
 
Laatst bewerkt:
Hey

Ik heb een zeer mooie aanhanger te koop, met 2 easy bike stands erop. hij is zeer goed geveerd en zeer stabiel ook nog met snelheden van 160 km/h. Het voordeel van deze trailer is dat je de motoren niet in de veering trekt. Deze stands heb ik er later opgezet en koste bij elkaar ongeveer 500 euro, als je wil stuur ik je graag een foto.

Mvgr Ricardo
 
Terug
Bovenaan Onderaan