Gezocht: Moter mover achterwiel

Joostsozee

MF'er
10 mei 2011
54
0
Nederland
Beste MF lezers,

Voor mijn Triumph Daytona 900 ben ik op zoek naar een motor mover voor het achterwiel.
Iets vergelijkbaars als het plaatje hieronder zou perfect zijn.

Alvast bedankt.
Joost
full
 
Laatst bewerkt:
'Gezocht: Moter mover achterwiel' > 'Gezocht: Moter mover achterwiel'
 
Tja probleem is dat ik geen bok heb en... hij moet door een steegje waar de tegels niet zo netjes liggen en het ook nog eens afloopt.

bedankt voor je reactie maar helaas is dat niet het soort dat ik zoek.
 
Dat idee maak je gewoon en dan maak je er 2 zei steunen aan waar je wiel tussen klemt ( anders rolt ie weg en ligt ie om) heb je hetzelfde als een motor mover ;)
Makkelijk in elkaar te lassen dus
Ook die motormover kan je makkelijk namaken als ik naar het plaatje kijk.
Ik heb hetzelfde als horney maar dan met 2 stukken omhoog waar het wiel tussen klemt.
Werkt prima en kan niet omvallen.
 
Laatst bewerkt:
Als ik daar het achterwiel op zet wil ik niet weten wat er gaat gebeuren... De motor is redelijk zwaar (230kg) voor mij.

Probleem is met name de wielen. Bij de gamma hebben ze wel mooi wieltjes maar die gaan maar tot 50kg, 100kg is er ook wel maar die zijn echt wel groot...

ter illustratie wat hij moet gaan verplaatsen over hobbelige tegels een plaatje van mijn motor.

Joost
full
 
Als ik daar het achterwiel op zet wil ik niet weten wat er gaat gebeuren... De motor is redelijk zwaar (230kg) voor mij.

Probleem is met name de wielen. Bij de gamma hebben ze wel mooi wieltjes maar die gaan maar tot 50kg, 100kg is er ook wel maar die zijn echt wel groot...

ter illustratie wat hij moet gaan verplaatsen over hobbelige tegels een plaatje van mijn motor.

Joost[afbeelding]

Mijn zware motoren gingen er ook gewoon op hoor niks mee gebeurt.
 
hm ok. Zou je een foto'tje kunnen maken hoe die van jouw er uitziet?

Ziet er naar uit dat het een zaterdag klusdag gaat worden :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan