gezocht moto guzzi 1000 sp

ikke_patrick

Die hard MF'er
28 apr 2009
469
0
Lelystad
Ik had de vraag al is in het topic "vind je oude motor" gesteld maar daar werd geadviseeert de vraag hier nog een keer te stellen namelijk als volgt ....

Ik ben eigenlijk op zoek naar de oude motor van mij pa,

Het betreft een moto guzzi 1000 sp uit 1983 met een verkleinde voorvork erin vanwege de zijspan die er naast hing ( hoorde me vader altijd over dat het er 1 was van ezs in zelhem was ) dat hij weg ging. Het was of is een zilver/gijs met zwarte motor en de span was ook silver/grijs . Het kenteken van de motor is MF-96-SV.

volgens de site van de RDW is de motor voor het laast op naam gezet in 2003 als iemand toevallig weet wat er met deze motor gebeurt is zou ik het graag willen weten ik heb er tog de eerste 16 jaar van me leven in mee mogen rijden en de laatste paar jaar ook zelf even achter het stuur gezeten:)

iedereen alvast bedankt Patrick

hier nog even een fototje van de motor in kwestie

eerstekeerengelandnoggeenjaaroud.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik had de vraag al is in het topic "vind je oude motor" gesteld maar daar werd geadviseeert de vraag hier nog een keer te stellen namelijk als volgt ....

Ik ben eigenlijk op zoek naar de oude motor van mij pa,

Het betreft een moto guzzi 1000 sp uit 1983 met een verkleinde voorvork erin vanwege de zijspan die er naast hing ( hoorde me vader altijd over dat het er 1 was van ezs in zelhem was ) dat hij weg ging. Het was of is een zilver/gijs met zwarte motor en de span was ook silver/grijs .

volgens de site van de RDW is de motor voor het laast op naam gezet in 2003 als iemand toevallig weet wat er met deze motor gebeurt is zou ik het graag willen weten ik heb er tog de eerste 16 jaar van me leven in mee mogen rijden en de laatste paar jaar ook zelf even achter het stuur gezeten:)

iedereen alvast bedankt Patrick

hier nog even een fototje van de motor in kwestie

[afbeelding]
als ik mij niet vergis heb ik hem in stukken en brokken verkocht...grapjeee _O- _O-
_O- _O-

nee hoor , ken ik niet , en ook nog nooit tegengekomen , sorry *D
 
doe even het kenteken er bij.
ik zie op de foto inderdaad een sp1 met een swing arm vork en een EZS bak.
goede combi, sterk en onverslijtbaar.
 
doe even het kenteken er bij.
ik zie op de foto inderdaad een sp1 met een swing arm vork en een EZS bak.
goede combi, sterk en onverslijtbaar.

ow dacht dat ik het er bij had gezet het kenteken is MF-96-SV zal het ook nog even in de op zetten.

Maar het is idd onverslijtbaar ding was niet kapot te krijgen 1nigste wat ik me kan herrinneren in de 16 jaar was de startmotor die het begeven had maar de andere 4 jaar weet ik niets van toen leefde ik nog niet haha.

Maar het was mede dankzij de goede service en info van moto tour in Amsterdam:)
 
Hi Patrick,

I have the guzzi. Got it in 2014 as a pile of crap. Restoring it.

guzzi@zoch.sk
 
Terug
Bovenaan Onderaan