Gezocht: Motor stand-ins nieuwe RTL4 serie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaar ook stand-ins voor de rest? :+

Wellicht handig om te vermelden werken periode je (ongeveer) beschikbaar moet zijn? En uiteraard welke motoren er gereden mogen worden
Volgens mij staat er duidelijk welke periode, ben zelf wel benieuwd naar die vergoeding.... voor 25 euro ga ik geen dag vrij nemen en op en neer naar almere....
 
Volgens mij staat er duidelijk welke periode, ben zelf wel benieuwd naar die vergoeding.... voor 25 euro ga ik geen dag vrij nemen en op en neer naar almere....

om vervolgens met een roze motorpak op een jawa te rijden...
kan, onwaarschijnlijk, maar het kan :+
 
Laatst bewerkt:
Daan Schuurmans en Thijs Römer op een motor lijkt mij een lekker plaatje!

Nee, dat is dan dus een stand-in :+

Dat figureren levert vaak niet meer dan een paar tientjes op. Wellicht zit er nog een reiskostenvergoeding bij. Maar misschien wel leuk om 's op een set rond te lopen :)
 
- Motorrijbewijs YUUUUUP :Y :]
- Man net nog wel *O*
- Lengte tussen de 1.80 en 1.92 1.85
- Kleding maat M/L/XL zoiets ja O-)
- Flexibel inzetbaar (uiteraard in overleg) relatief flexibel 8-)
- En heb je zin in een leuke klus voor een nieuwe RTL4 serie? ach waarom niet *D
 
Heb wel even gemaild ( altijd beschikbaar om wat te beunen ;p )

En een excuus om een rondje te rammelen op een brommer is altijd welkom natuurlijk
 
Zal wel eens wat laten weten als ik mail terug krijg.

Ga zelf natuurlijk ook geen enkeltje van 200km+ rijden voor een vulkoek en
een bakje koffie


btw, lengte op motor.. ga je echt niet zien als je zit ;p
 
wie belt er even?



ik heb er geen behoefte aan, maar ben wel benieuwd wat de vergoeding is en of je door een brandende hoepel moet springen :+

Indian-Army-Ring-of-Fire-Jump-2011.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geniaal! Voldoe eigenlijk wel en lijkt me leuk om te doen. Maar is wel handig om iets van de verwachte opname dagen te horen! Maar eens mailen denk! Altijd benieuwd geweest of mijn achterkant mooit uitkomt op tv :)
 
Even googelen op stand-in maakt trouwens duidelijk dat je waarschijnlijk niet in beeld komt. Dat gebeurd door een body double, die neemt de plek in van de acteur. Een stand-in vervangt de acteur vóór het filmen, met name voor technische doeleinden zoals belichtingsinstellingen.
 
Laatst bewerkt:
Even googelen op stand-in maakt trouwens duidelijk dat je waarschijnlijk niet in beeld komt. Dat gebeurd door een body double, die neemt de plek in van de acteur. Een stand-in vervangt de acteur vóór het filmen, met name voor technische doeleinden zoals belichtingsinstellingen.

Laat ze daar maar een paspop voor nemen. :W
 
Want paspoppen kunnen tegenwoordig ook een motor besturen... Lijkt me alsnog wel een leuke ervaring :)
 
Doordeweekse dagen vooral zeker? Zou best een paar vakantiedagen overhebben voor zoiets. Maar 6-14 is wel weer veel :-p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan