Gezocht: Motor stand-ins nieuwe RTL4 serie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is het verschil tussen Katja Schuurman en een geit dan?
Verzekering zal wss je eigen wa zijn, mag niets kosten he.
 
Hoe hoog is de vergoeding.... Kom niet voor een prikkie natuurlijk.


Heb al gemaild en gevraagd. Vergoeding is 70 euro per dag(deel). Eén dag filmen is ca 4uur paraat staan.

Leek me best geinig, maar gezien de hoeveelheid dagen die ik dan vrij moet nemen is het niet de moeite. (die dagen besteed ik liever aan een vakantie)
 
Heb al gemaild en gevraagd. Vergoeding is 70 euro per dag(deel). Eén dag filmen is ca 4uur paraat staan.

Leek me best geinig, maar gezien de hoeveelheid dagen die ik dan vrij moet nemen is het niet de moeite. (die dagen besteed ik liever aan een vakantie)


Toch geen slecht uurloon, als het netto is :+ , bruto opzich ook niet aangezien je er verder geen .... voor hoeft te doen
 
Laatst bewerkt:
Voor de motorrijscenes zijn wij op zoek naar 2 motor stand-ins die de acteurs kunnen vervangen.

Voldoe jij aan het volgende profiel:
- Motorrijbewijs

Misschien nog handig erbij te vermelden wat voor motorrijbewijs want iets zegt mij dat er niet op Honda DAXjes gereden zal worden en dat bv. A1 dus niet volstaat.
 
Laatst bewerkt:
Misschien nog handig erbij te vermelden wat voor motorrijbewijs want iets zegt mij dat er niet op Honda DAXjes gereden zal worden en dat bv. A1 dus niet volstaat.

:^

Voldoe aan alle eisen maar met een A2 rijbewijs op bijvoorbeeld een Yamaha R1 stappen is niet echt handig qua verzekering...
 
:^

Ik ga echt niet op een fiat rijden, die roesten al in de fo......
Ooh wacht, verkeerde topic :X

Volgens mij rijdt dit toch wel aardig hoor..
Yamaha_Fiat.jpg
 
Vorig jaar gedaan voor een andere serie, aangezien ik daar bijna niet voor hoefde te reizen heb ik toen mee gedaan (was zonder vergoeding) maar denk niet dat ik het ooit nog een keer ga doen.
Eerste dag 4 uur aanwezig geweest, 3 uur zitten wachten en uiteindelijk na 10x in 10 minuten stapvoets een rondje rijden klaar... Tweede dag ging een stuk sneller... toen was het maar 2 uur wachten en 20 minuten rijden. Wel op een gloednieuwe street triple, was t enige leuke dr aan :9
 
Laatst bewerkt:
Als RTL een advertentie wil plaatsen, kunnen ze contact opnemen met de crew.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan