Gezocht: Motor voor €100,-

BlackMaze

MF veteraan
18 mrt 2008
1.252
0
Amsterdam
Ik heb een motor nodig waar ik effies woon-werk op kan rijden terwijl ik spaar voor mijn nieuwe. Mijn ZX-6R '08 is gestolen.

Iemand nog een fiets voor €100,- euries die weg kan? Kenteken en verlichting is belangrijk de rest maakt geen flikker uit :+
 
Euh voor 150 euro krijg je niet echt veel vrees ik... een bak onderdelen of een oldtimer zonder kenteken..
 
Laatst bewerkt:
Voor €100 heb je alleen 2 banden, ben ik bang.
we zullen zien joh.

Ik heb op 1 Honda 150 geboden die vroeg 200 en op 1 waar de accu moest worden vervangen met vraag prijs 100 heb ik gezegt: als jij hem draaiend krijgt geef ik je 150 euro. zo weet je ook gelijk dat het idd wel de accu is.

Lees: dat ding mag practisch uitmekaar vallen, als het maar 2 of 3 maanden wacht :)

Ook 300 geboden op motor van Dennis, wachten of hij dat een ok bod vind.

Kleine kans dat ik misschien geen motor hoef te kopen, misschien kan ik 1 lenen.
 
Bij een 100-euro-barrel verwacht ik juist de eerste paar maanden veel problemen. Pas als je dat alles hebt opgelost, kan je er probleemloos mee rijden.
Tenslotte zou de prijs anders hoger zijn. Toch?
 
we zullen zien joh.

Ik heb op 1 Honda 150 geboden die vroeg 200 en op 1 waar de accu moest worden vervangen met vraag prijs 100 heb ik gezegt: als jij hem draaiend krijgt geef ik je 150 euro. zo weet je ook gelijk dat het idd wel de accu is.

Lees: dat ding mag practisch uitmekaar vallen, als het maar 2 of 3 maanden wacht :)

Ook 300 geboden op motor van Dennis, wachten of hij dat een ok bod vind.

Kleine kans dat ik misschien geen motor hoef te kopen, misschien kan ik 1 lenen.
Nog een aantal maal je maximaal te besteden budget verhogen kom je er wel :P


;)
 
als het dan toch maar voor 2 a 3 maandjes is kun je net zo goed die 100 a 150 eurie in de zak houden voor de nieuwe.... Maar das mijn mening.....
 
Mijn vorige motor ging ook voor dat bedrag weg. Was zeker het een en anders mis mee, maar het ding was betrouwbaar en veilig genoeg voor mij om gewoon tot op de dag van afscheid mee te rijden.
Lijkt me overigens wel lastig om zoiets te vinden als je er naar zoekt. Meestal komt het toevallig voorbij, dik gezaaid zijn die exemplaren niet. Maar het ís mogelijk iets rijdends te kopen voor honderd pop. Die Bol gaat 'm overigens niet meer worden, daar is al meer dan 3x de minimumprijs voor geboden.

Ik wens je succes!
 
heb nog wel een motor voor je voor dat geld.

moet je er alleen nog wel een frame ,stuur,velgen,voorvork enz.. erbij kopen :+
 
Mag ik uit dit topic constateren dat je een 2008 fiets niet all-risk verzekert had? :X

Dat is wel zuur... succes!
Ik heb uitgebreid casco hoor maar nieuwwaarderegeling is 1 jaar. Fiets is net 2 jaar oud dus krijg dagwaarden. Ik wacht nu op waardebepaling en dan zal ik wat bij moeten sparen (+-2000 euro hoop ik) en dat wordt eve sparen natuurlijk. In tussentijd geen zin om in de metro te gaan zitten natuurlijk :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan