gezocht motorcampings omgeving boulogne sur mer en honfleur dday stranden

Ik heb ooit (36 jaar terug) met mijn ouders in Bayeux op de camping gestaan op de municipal (aan de Boulevard d'Eindhoven... ja serieus waar een straat naar de plaats Eindhoven vernoemd in dat stadje) Hier zit je redelijk in de buurt bij al die stranden en het is ook op loopafstand van het centrum en van een grote supermarkt. Camping heeft verder weinig (naast schoon sainitair) dus je treft er ook geen jankende jong aan en entertainmentteams etc..)
 
Toffe site man! Ik heb even gekeken maar hoe werkt dat dan precies op de tom Tom? Als je dit dan op Tom Tom download kun je dan gewoon al die campings vinden? Die app is echt een koopje. Die ga ik ook nog downloaden. Geeft een hele hoop rust aan het eind van de dag.

Voor Garmin heb je het programma Poiloader waarmee je bestanden als dit kan installeren. Geen idee hoe het bij TomTom werkt maar er zal vast iets gelijkwaardigs zijn. Anders even op de site kijken of een berichtje aan @Archiescampings, die kan het je vast uitleggen.
 
Stond 2 jaar geleden op een camping in de buurt van La Cambe (Deutscher Soldatenfriedhof), Camping des Pommiers. Lekker rustig, voor weinig geld en toch centraal tussen de hoofdstranden in.
 
Camping municipal in St. Mere Eglise, lekker op loopstafstand van het dorp.
Er komen hier ieder jaar nog busladingen engelse ouderen een bezoek brengen, hier is immers de bevrijding van europa begonnen.
Hier is ook een militair museum dat beslist de moeite waard is. Met name de noordkant van de normandische kust is wat betreft oorlogshistorie het meest interessant.
 
Camping municipal in St. Mere Eglise, lekker op loopstafstand van het dorp.
Er komen hier ieder jaar nog busladingen engelse ouderen een bezoek brengen, hier is immers de bevrijding van europa begonnen.
Hier is ook een militair museum dat beslist de moeite waard is. Met name de noordkant van de normandische kust is wat betreft oorlogshistorie het meest interessant.

Dat is ook een mooie inderdaad, en praktisch naast het museum. Goed sanitair en vriendelijke beheerder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan