Gezocht: Motoren & feedback (voor motorfilmpjes)

Echt complimenten voor het werk wat je in je blog en filmpkes gestoken heb, zeer fraai en het kijkt lekker/leest lekker weg :}

Voor de rest misschien kan je op één of meerdere vlakken samenwerken met de jongens van roadrash?
Facebook
Motor-forum
 
Geabbonneerd... nu wachten tot je ook wat mooie supermoto's erop hebt staan. Mijn 1 pitter knalt als een malle :)
 
Echt complimenten voor het werk wat je in je blog en filmpkes gestoken heb, zeer fraai en het kijkt lekker/leest lekker weg :}

Voor de rest misschien kan je op één of meerdere vlakken samenwerken met de jongens van roadrash?
Facebook
Motor-forum

Bedankt! Ik ben al eens in contact geweest met de heren van RoadRash, heb ook al een filmpje met een van de heren gemaakt (de witte kawa) en ga daar zeker nog eens een balletje opgooien, thanks voor de tip ;)

@ Jazzuki, ik ga zeker kijken of wat wat variatie is soorten en typen motoren kan filmen, alleen maar 1000cc supersportmotoren word ook saai (hoewel? ;)) Hoe meer variatie, hoe beter dus mocht iemand een dikke SM beschikbaar hebben, graag!
 
Laatst bewerkt:
Brabantse malloten die motor filmpjes maken, verenigt U.

Je zou eens in de de brikken en klassiekers en streetfighter (en eigenlijk ook choppers en zijspannen en alle andere fora ;) ) topics kunnen kijken, daar staan legio aan gave motoren, maar ik denk dat de heren eigenaars niet zo snel op een topic: Gezocht Posers (motorfilmpjes) klikken.

Als je ze gewoon vraagt of ze mee willen doen, dan weet ik bijna zeker dat de meeste dat wel willen. Maar ik denk dat je met dit topic vooral reacties krijgt van de nieuwe sportmotor heren.

Ps. Ik ga zeker kijken, maar mijn YZF 750 R is nu niet echt filmwaardig materiaal.
 
Brabantse malloten die motor filmpjes maken, verenigt U.

Je zou eens in de de brikken en klassiekers en streetfighter (en eigenlijk ook choppers en zijspannen en alle andere fora ;) ) topics kunnen kijken, daar staan legio aan gave motoren, maar ik denk dat de heren eigenaars niet zo snel op een topic: Gezocht Posers (motorfilmpjes) klikken.

Als je ze gewoon vraagt of ze mee willen doen, dan weet ik bijna zeker dat de meeste dat wel willen. Maar ik denk dat je met dit topic vooral reacties krijgt van de nieuwe sportmotor heren.

Ps. Ik ga zeker kijken, maar mijn YZF 750 R is nu niet echt filmwaardig materiaal.

Goed punt, dankjewel. Ik zou inderdaad een beetje variatie aan motoren het leukste vinden, streetfighters, klassiekers, zelfbouwprojecten, dikke choppers, allemaal welkom. Ik wacht de reatcie`s op dit topic even af (er zijn al wat geïnteresseerden, ben gister al op pad geweest met iemand hier) en dan kan ik ook weleens een berichtje plaatsen in de subfora of specifieke topics, thanks voor de tip!
 
Laatst bewerkt:
Een klein updateje (en een klein kickje ;) ), ik ben afgelopen week flink aan het filmen geweest, mede na aanleiding van dit topic dus thanks mensen! 4 motoren op beeld (en geluid :9~ ) en nu aan het editten, binnenkort de eerste online.

Mochten er nog mensen interesse hebben, let me know! Ik heb geen vakantie meer maar kan in de avonduren tijd maken, ervaring leert dat we met een uurtje of twee zeker tijd genoeg hebben om iets leuks te maken. Bij interesse, even een PB sturen en dan komt dat goed.
 
Laatst bewerkt:
Een klein updateje (en een klein kickje ;) ), ik ben afgelopen week flink aan het filmen geweest, mede na aanleiding van dit topic dus thanks mensen! 4 motoren op beeld (en geluid :9~ ) en nu aan het editten, binnenkort de eerste online.

Mochten er nog mensen interesse hebben, let me know! Ik heb geen vakantie meer maar kan in de avonduren tijd maken, ervaring leert dat we met een uurtje of twee zeker tijd genoeg hebben om iets leuks te maken. Bij interesse, even een PB sturen en dan komt dat goed.


Na het weekend heb ik nieuwe uitlaten op mijn SMR ;)
 
Even dit topic weer uit het stof halen, ik ben namelijk nog steeds op zoek naar mensen die hun motor voor een videoshoot ter beschikking willen stellen! *D

Heb de afgelopen weken na aanleiding van dit topic met wat mensen af kunnen spreken, heb onder anderen een Suzuki TL1000, Honda CBR1000 Fireblade, Triumph Speed Triple, Honda VTR streetfighter en een hele gave Ducati 999R voor de camera gehad, filmpjes daarvan in de loop van deze weken online :)

Gaarne bij interesse even een PM naar mijn account of even mailen, thanks!
 
Laatst bewerkt:
Hoi!

Mijn SRADje is geen bijzonder motor en heeft ook (ondanks het full arrow systeem) geen bijzonder geluid. Maar opzich zou ik het wel heel tof vinden om een poser filmpje in de kwaliteit van mezelf te hebben. Ben in rijgedrag geen super poser maar kan wel goed doorrijden in mooie bochten.

Woon zelf in omgeving schiphol maar ben niet beroerd om een dagje jou kant op te komen als dat zo'n mooi filmpje oplevert.
 
Even dit topic weer uit het stof halen, ik ben namelijk nog steeds op zoek naar mensen die hun motor voor een videoshoot ter beschikking willen stellen! *D

Heb de afgelopen weken na aanleiding van dit topic met wat mensen af kunnen spreken, heb onder anderen een Suzuki TL1000, Honda CBR1000 Fireblade, Triumph Speed Triple, Honda VTR streetfighter en een hele gave Ducati 999R voor de camera gehad, filmpjes daarvan in de loop van deze weken online :)

Gaarne bij interesse even een PM naar mijn account of even mailen, thanks!
Hoe film je nu eigenlijk, ik dacht soms interlaced beelden te zien.?

Wat ik je zo even als tips kan geven.
Film met een hogere sluitertijd (scherpere beelden)
Film in 720p met 50/60fps (meer dan voldoende voor online gebruik)
bij een hogere sluitertijd heb je ook een hogere framerate nodig om schokkerige beelden te voorkomen.
bewerk je beelden ook met die instellingen, render ''t uiteindelijk resultaat naar 25 beelden of 30 als je in 60fps hebt gefilmt.
Alle online video sites converteren het materiaal weer naar 25 of 30 fps, met een mindere kwaliteit dan als je dit zelf vooraf zou doen.
Render je clips met een vbr van tussen de 10 en 15mbit, geeft voor youtube het beste resultaat............

Pannen met de camera, het volgen van de motor.
Erg lastig door de zoeker, oefen eens met gewoon kijken en de camera op gevoel mee te bewegen.
Best effe wennen maar geeft vaak wel goede resultaten..

zou je toch in fulhd filmen, dan render het naar 4k
het gekke is dan, dat youtube dan een beter 1080 (fullhd) beeld geeft... echt wazig...
 
Laatst bewerkt:
Waarom film je geen enduro/cross/off the road?
Er wordt genoeg gereden daar in Brabant.
Is vaak ook nog wat spectaculairder en rijders zelf die minder statisch zijn.
 
Laatst bewerkt:
Welke spot wordt daar gefilmd eigenlijk? Altijd dezelfde bocht toch? Kom uit omgeving DB maar ken het niet...
 
Waarom film je geen enduro/cross/off the road?
Er wordt genoeg gereden daar in Brabant.
Is vaak ook nog wat spectaculairder en rijders zelf die minder statisch zijn.


Weet niet of iemand zich al heeft aangemeld om met zijn/haar enduro/cross motor te komen?

En hij moet het ook maar leuk vinden om te filmen :X
 
Weet niet of iemand zich al heeft aangemeld om met zijn/haar enduro/cross motor te komen?

En hij moet het ook maar leuk vinden om te filmen :X
Ik film wel eens op motodrome new zeven hills.
Maar met die stof is de camera niet happy..............
 
Gerard goed om te zien dat je gewoon verder gaat met je hobby!

Ik kijk soms nog het filmpje terug wat je van mij gemaakt hebt, de kwaliteit is echt gewoon erg goed! Ik hoop meer filmpjes van je te zien!

We hebben het er toen al over gehad om mijn Husq ook vast te leggen.. maar dat gaat 'm niet meer worden :N
 
Hoi!

Mijn SRADje is geen bijzonder motor en heeft ook (ondanks het full arrow systeem) geen bijzonder geluid. Maar opzich zou ik het wel heel tof vinden om een poser filmpje in de kwaliteit van mezelf te hebben. Ben in rijgedrag geen super poser maar kan wel goed doorrijden in mooie bochten.

Woon zelf in omgeving schiphol maar ben niet beroerd om een dagje jou kant op te komen als dat zo'n mooi filmpje oplevert.

Dat zouden we altijd kunnen doen, het is natuurlijk het gaafste om van alles en nog wat te hebben qua motoren, je SRAD is zeker welkom en zo`n arrows systeem zal toch wel een beetje klinken?

@ .Mozes, thanks voor de tips! Het pannen van de camera valt inderdaad tegen maar oefening baart kunst ;) Rest van je tips voor zeer bruikbaar :) Ik film het nu inderdaad allemaal op 60fps in 720p en render naar 30fps, geen idee wat interlaced inhoud :9

@ Deanevo, Vooralsnog heeft nog niemand op een enduro, SM of crossmotor zich gemeld, heb wel een optie om Sven zijn SM te filmen maar dat moeten we nog verder afspreken. Ik ben zelf niet echt thuis in die scene, vind het wel gaaf en sta qua filmen open voor alle type motoren, dus ik houd me aanbevolen!

@ Sjohnie, het bochtje is bij de Heusdense brug aan de Brabantse kant, ik heb je een PM gestuurd!

@ Artifex, thanks man, ik vond het ook gaaf om te filmen met je GSXR en balen van je 510, maar ik begrijp het volkomen dus geen probleem. Nogmaals beterschap, ik zal voor entertainment blijven zorgen zodat je wat te kijken hebt ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan