gezocht, motormeiden uit friesland

black muisje

Rookie
16 apr 2007
7
0
Hoi allemaal, het mooie weer komt er weer aan. Het lijkt mij erg gezellig om met meerdere meiden te gaan rijden.

Ik zal mij even voorstellen...
Ik ben een 38 jaar en rij al heel wat jaren motor. Ik heb een bandit 600, nog...( zoek een andere motor) ;) . Ik heb de afgelopen 2 jaar niet zo veel gereden,ivm mijn 2 lieve kinderen. Manlief rijd ook motor, samen gaan we dan ook wel eens te rijden, maar lijkt mij erg leuk om een meidengroepje op te richten.

Nou wie reageert? ;)
 
Hoi allemaal, het mooie weer komt er weer aan. Het lijkt mij erg gezellig om met meerdere meiden te gaan rijden.

Ik zal mij even voorstellen...
Ik ben een 38 jaar en rij al heel wat jaren motor. Ik heb een bandit 600, nog...( zoek een andere motor) ;) . Ik heb de afgelopen 2 jaar niet zo veel gereden,ivm mijn 2 lieve kinderen. Manlief rijd ook motor, samen gaan we dan ook wel eens te rijden, maar lijkt mij erg leuk om een meidengroepje op te richten.

Nou wie reageert? ;)


Ha goeie :W

Wat leuk dat je zo iets vraagt :Y
Ik woon in zuid/west friesland(scharsterbrug),en ik rij op een Honda Shadow vt 600 *D
Ik heb momenteel wat last van nekklachten,maar als die over zijn,lijkt 't me wel eens leuk om met een paar meiden te rijden *O*
Ben zelf 40 jaar en getrouwt,en man lief rijdt ook,en ik heb 3 jongens *D
 
Laatst bewerkt:
Hoi, leuk dat je reageert. ;)

Ja ik heb er veel zin in. Zeker nu het mooie weer weer komt.

Ene beterschap met je nek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan