Gezocht motorrijder met zijspan voor 13 juli as

sakhalin

Die hard MF'er
29 okt 2006
293
0
Ridderkerk
Bekijk Mijn Motor-Forum
Bekijk onderwerpen
Bezoek homepage


Beste zijspanrijders,

Voor zondag 13 juli as heb ik een speciale rit voor een vriend van mij opgezet. Hij heeft zelf motor gereden maar door een hersenbloeding is hij halfzijdig verlamd.

We gaan die dag met het zijspan van Roy Klaassen een rit rijden. Het bijzondere is dat Roy door een motor ongeluk een dwarslaesie heeft maar met aanpassingen weer motor rijdt.

Nu ben ik nog op zoek naar een tweede motorrijder met zijspan om nog een vriend van mij mee te nemen die ook door een motor ongeluk een dwarslaesie heeft.

We vertrekken vanuit Ridderkerk rond 11.00 uur en de rit zal gaan door de Alblasserwaard en langs de Linge. Voor lunch wordt gezorgd.

Wie heeft er een zijspan en zou met ons mee willen rijden om een mooie dag te verzorgen voor twee motorvrienden die ondanks de handicap de motorsport een warm hart toedraagt.

mvrgr

Peet van Dam

mail: vandampeet (at) gmail.com
 
Toffe actie.
Maar wat magnamaniac zegt, denk dat je meer slagingskans hebt in het zijspan gedeelte.

Succes!
 
Laatst bewerkt:
Als ik er één had gehad was ik voor jou, hun en natuurlijk ook voor mezelf, vanuit Leeuwarden naar je toe gekomen. Wat een toffe actie!
Succes met het vinden een kandidaat.
 
Ik heb jouw vraag voorgelegd bij iemand die een zijspan heeft en wel eens ritjes rijdt met speciaalbehoefdigen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan