Gezocht; motorrijder + zijspan voor ritje met gehandicapten

3 augustus kan ik ook mee. Kom vanuit Belgie net over de grens dus Ossendrecht is mij wel bekend. dus nog enkel wat bijkomende info ivm uur en plaats van vertrek en dan loopt dit wel los.
 
Verheug me op morgen maar het moet voor mij wel droog zijn. In de regen rijden vind ik niets. Dus fingers crossed...
 
Verheug me op morgen maar het moet voor mij wel droog zijn. In de regen rijden vind ik niets. Dus fingers crossed...
:^ ik hoop mee voor droog weer!


Gisteren mijn motor weer ff gewassen na de vakantie (wat was die vies!!!) dus morgen op de motor naar werk en hopelijk zie ik jullie in de avond :]


Top jongens!!!! :}
 
Ik moet helaas afhaken. Vanochtend is op de A7 bij Groningen het linker achterwiel lager in elkaar gedraait. Mijn zijspan heeft een EML achterbrug, en zonder dat lager staat het achterwiel er scheef in. Ik kon dan ook niet verder rijden.

Ik heb het zijspan achter gelaten bij de lokale BMW dealer (die weliswaar op maandag gesloten is, maar er was toevallig iemand) en ben met de trein naar huis gekomen.

Ik kom morgenmiddag wel even kijken, maar dan op de solo motor -O-
 
Ja, da's echt balen.. -O-

En zoiets gebeurt natuurlijk net op maandag aan de andere kant van het land..

iig toch leuk dat je nog langskomt, tot morgen dan.
 
Ik geef eerlijk toe dat het een beetje eng is met zo'n gassie in de bak maar de blik op het gezicht maakt alles goed.

Mooie dag gehad en iedereen bedankt!
 
Zo ik ben ook weer thuis. Heb helaas niet iedereen kunnen ontmoeten, maar aan alle verhalen te horen (en de foto's) hebben jullie die kinderen echt een TOP dag bezorgd :} Bedankt!


Foto's zullen waarschijnlijk binnenkort verschijnen *D
 
Wij zijn ook weer thuis aangekomen, en een hele mooie dag gehad! Om 21:30 waren we terug van het laatste ritje :Y
We hebben enorm genoten en aan de gezichten en verhalen te horen de bakkenisten/duopassagiers ook :]

Tot de volgende keer :W
 
Dit was toch een leuk evenement.

XRV rider + partner: :}

Jullie hebben er het meeste werk mee gehad. Top!
 
Laatst bewerkt:
Nouja, "werk"... ;)

Eigenlijk werd het rijden steeds leuker, denk dat er nog wel een paar zwarte strepen op de eerste rotonde bij Hoogerheide staan 8-)

De laatste was een jongen die er vantevoren de hele nacht van wakker gelegen had, en uiteindelijk toch maar voorzichtig een rondje wilde doen (met veel overredingskracht). Uiteindelijk heeft hij het langst in de bak gezeten en een grote angst overwonnen (Hij was nl panisch voor ronkende motoren enzo..).

We hebben genoten :) en toch leuk dat jij ook nog een paar ritjes met je solofiets hebt kunnen doen.
Dat K1 span waar we het over hadden is trouwens kortgeleden verkocht hoorden we die avond dus dat had toch nix geworden
 
Laatst bewerkt:
zojuist weer even contact gehad...


Ze zijn pas sinds gisteren "thuis" en klaar met het kamp zegmaar. Tot op heden nog niet echt tijd gehad om de foto's uit te zoeken... maar komt eraan.


keep you posted!
 
Ze zijn pas sinds gisteren "thuis" en klaar met het kamp zegmaar. Tot op heden nog niet echt tijd gehad om de foto's uit te zoeken... maar komt eraan.

Begrijpelijk, we zij ook helemaal niet ongeduldig ofzo..

Maar ben wel benieuwd naar die foto's die op de snelweg met +120km/h hangend vanuit de auto zijn gemaakt :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan