Gezocht: Motorrijders/verkeersregelaars

Warmoltz

MF'er
28 mrt 2003
89
0
Zutphen
Beste motorrijder,

Ook dit jaar wordt de veluweloop gehouden en wel op zaterdag 11 september.

De veluweloopcommissie is begonnen met het werven van motorrijders die tijdens dit evenement worden ingezet als verkeersregelaar.
Dit betekend dat je er voor moet zorgen dat de hardlopers veilig kunnen oversteken.

Wat wordt er van je verwacht?


* Indien je het certificaat "verkeersregelaar" nog niet hebt, dat je deze cursus volgt (gratis, tijd en plaats nog niet bekend)
* Dat je één van de voorrijdagen (zondag 29/08 of 05/09) meegaat om de punten waar je komt te staan te verkennen, of dat je op eigen gelegenheid je punten gaat verkennen.
* Dat je op de dag zelf je volledig inzet om de dag tot een goed en mooi einde te brengen.
* Eten en drinken worden verzorgd.
* Je bent de gehele dag verzekerd via de veluweloop.


Je kan je opgeven voor de hele dag of voor de ochtend en/of de eindetappe.
Geef je je alleen op voor de eindetappe, dan wordt je pas rond 17.00 uur in Wageningen verwacht.

Voor meer informatie en om je op te geven ga naar:

http://www.veluweloop.nl

Ga op deze site naar "meedoen"
Kies dan de shortcut onder "meehelpen"
Vul het formulier in
Kies bij "Ik wil helpen met" voor "Motorrijders"
Bij "Opmerkingen" kan je invullen dat je de hele dag wilt helpen of alleen 's ochtends en/of alleen bij de eind etappe, ook kun je hier aangeven dat je met een bepaald persoon samen in een groep wilt.

Heb je nog vragen, laat het me dan weten, ik beantwoord ze met plezier.
Ook kan je mailen naar:
veluweloop@wur.nl t.a.v. Marijn v.d. Veen.


Meld je aan!

Namens de veluweloopcommissie,

Niek Warmoltz

PS: Bijna vergeten:
Mocht je iemand hebben die als duo mee wil dan kan dat natuurlijk!
De duo moet apart aangemeld worden, en bij "Opmerkingen" even vertellen dat je duo bent en bij wie je achterop zit.
Dus ook duo's: Meld je aan!
 
Laatst bewerkt:
Fijn, bedankt BeakerFlo, :} ik hoop dat je niet de enige zult zijn!

Ik zie je wel op één van de voorrijdagen en in ieder geval op 11 september.
De gegevens "hoe en wat" krijg je van Marijn v.d. Veen van de Veluweloopcommissie.
 
ik heb me ook aangemeld *D lijkt me leuk om eens zoiets mee te maken.
 
Ik zou het ook weleens mee willen maken maar ik moet dan helaas werken! Succes met de voorbereidingen!

Groetjes SV-girl :]
 
Voor m'n natje en droogje wordt gezorgt, ook het natje voor m'n brommer?

(woon zelf in rhenen, even de agenda thuis checken of ik dan niets heb)

[edit :]

kleine vraag, aan het behalen van het verkeersregelaars dinges, zitten daar nog voorwaarden aan? Moet ik dan minimaal x keer regelen?

Een harde voorwaarde zou ik minder vinden, maar af en toe een inzet zou geen probleem zijn.
 
Lijkt me wel eens leuk om te doen....

Maarja...of ik tegen die tijd kan weet ik nog niet 100% zeker (mijn planning loopt maar 1 week verder ;) )
 
*grom*
heb nog steeds dat rijbewijs niet B|
volgende keer lijkt het me erg leuk eens mee te doen.
nog EHBOers nodig ofzo :? :X

communicatie leek me ook wel wat, maar t lukt me niet om aan te melden :?
 
Laatst bewerkt:
Voor m'n natje en droogje wordt gezorgt, ook het natje voor m'n brommer?

(woon zelf in rhenen, even de agenda thuis checken of ik dan niets heb)

[edit :]

kleine vraag, aan het behalen van het verkeersregelaars dinges, zitten daar nog voorwaarden aan? Moet ik dan minimaal x keer regelen?

Een harde voorwaarde zou ik minder vinden, maar af en toe een inzet zou geen probleem zijn.

De cursus verkeersregelaar is een uurtje theorie en (tot nu toe) een klein stukje praktijk.
Zonder het certificaat wat je dan krijgt mag je geen verkeer regelen.
Dit is in de wet omschreven.

Wat het natje voor je brommer betreft: Daar moet je (helaas) zelf voor regelen. De veluweloopcommissie is niet zo rijk dat ze daar ook nog voor kunnen zorgen.
Lunch en diner worden wel voor je geregeld en je krijgt voldoende consumtie bonnen voor je natje......
 
*grom*
heb nog steeds dat rijbewijs niet B|
volgende keer lijkt het me erg leuk eens mee te doen.
nog EHBOers nodig ofzo :? :X

communicatie leek me ook wel wat, maar t lukt me niet om aan te melden :?

Kijk even op de site van de veluweloop http://www.veluweloop.nl onder "meedoen", "meehelpen", ook voor andere zaken zijn nog mensen nodig! Keus genoeg.....
Wat er mis gaat weet ik niet, maar stuur eens een mailtje naar:
veluweloop@wur.nl
Probeer je je op die manier aan te melden.
Succes.....
 
Laatst bewerkt:
dit lijkt me echt leuk om eens mee te maken, maar het is een tikkie ver weg voor me om even te doen :+

twodegrees wacht wel tot er wat in de buurt is :P
 
Ik zie dat er diverse mensen zijn die dit jaar niet kunnen maar wel graag volgend jaar mee zouden willen doen.

Stuur dan gewoon een mailtje naar: veluweloop@wur.nl t.a.v. Marijn v.d. Veen.

Vertel hierin even dat je dit jaar helaas niet mee kan doen maar dat je volgend jaar wel graag mee zou willen doen.
(De veluweloop is in principe altijd op de 2e zaterdag in september)
Je krijgt volgend jaar dan vanzelf een uitnodiging om je aan te melden!

Iedereen in ieder geval tot zover bedankt voor de reacties (en aanmeldingen)!

namens de veluweloopcommissie

Niek Warmoltz
 
hmm....kan toch niet ... :X

Zie opeens 2de weekend van september.....eh...dan ben ik niet nuchter.
Dan is het kermis hier })
 
De cursus verkeersregelaar is een uurtje theorie en (tot nu toe) een klein stukje praktijk.
Zonder het certificaat wat je dan krijgt mag je geen verkeer regelen.
Dit is in de wet omschreven.

Wat het natje voor je brommer betreft: Daar moet je (helaas) zelf voor regelen. De veluweloopcommissie is niet zo rijk dat ze daar ook nog voor kunnen zorgen.
Lunch en diner worden wel voor je geregeld en je krijgt voldoende consumtie bonnen voor je natje......

Enig idee wanneer en waar er een verkeersregelaars cursus gegeven wordt?

11 september zou ik wel kunnen, alleen moet ik wel nog een certificaat halen.

Als dat uit komt dan wil ik meedoen.

Ascii (zal dadelijk effe m'n mail adres in m'n profiel updaten, kan je mailen als je sneller een reactie wilt krijgen dan via dit forum)
 
Enig idee wanneer en waar er een verkeersregelaars cursus gegeven wordt?

De datum, plaats en tijd zijn nog niet duidelijk, maar mail even naar: veluweloop@wur.nl t.a.v. Marijn v.d. Veen.
Zij is van de veluweloopcommissie en kan je op de hoogte houden hierover.
Ik ben slechts coördinator op de voorrijdagen en tijdens de dag zelf en help de commissie met het vinden van bereidwillige motorrijders :]
 
We kunnen nog steeds mensen gebruiken..... :]

Wie meld zich aan????? :}


ik heb me al aangemeld via de site, maar heb nog steeds geen bevestiging oid gekregen....
enig iedee of dat normaal is, of dat er mischien wat fout gegaan is?
 
Beste Bouke,

Er wordt daar niet dagelijks gekeken, maar ik zal even een mailtje naar de betrokken persoon sturen met het verzoek om nieuwe aanmeldingen te bevestigen.

Ik heb ondertussen even nagevraagd:
Er wordt in pricipe 1x per week bevestigingen rondgezonden per email.
Dus als je na een week nog geen bevestiging hebt gehad, dan is er iets mis gegaan met het aanmelden en moet je het even opnieuw doen.....

Ik hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Niek
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan