Gezocht motorstalling Den Haag

Kuikuhnek

Die hard MF'er
25 aug 2005
358
0
Den Haag
Beste forum leden,

Ik ben op zoek naar een betaalbare, veilige plek om mijn motor te stallen. Liefst in de omgeving van het Zuiderpark in Den Haag. Tot nu toe zijn mijn zoekacties teleurstellend. Wie weet er toevallig iets en kan mij helpen.

Groetjes ;)
 
Bedankt,

Staedion heeft niets. Ik heb Haagwonen een mailtje gestuurd. Ben benieuwd. Ik heb ook al op Funda gekeken maar ook daar niets. Is het dan echt zo moeilijk om een plek te vinden?
Maar ik wacht rustig af. Misschien heb ik geluk.

;)
 
Bedankt,

Staedion heeft niets. Ik heb Haagwonen een mailtje gestuurd. Ben benieuwd. Ik heb ook al op Funda gekeken maar ook daar niets. Is het dan echt zo moeilijk om een plek te vinden?
Maar ik wacht rustig af. Misschien heb ik geluk.

;)


Een betaalbare plek in Den Haag is bijna onmogelijk :Y

:(
 
Enige tijd geleden vroeg ik of iemand met mij zijn motor voor E30,- tot E50,- wilde stallen in Den Haag, redelijk in de buurt van het Zuiderpark. Ligt eraan van welke kant je komt :+

Kan bij Shurgard :)
 
Ik heb horen zeggen dat er in Waldeck garages te huur zijn onder de grote flats.
Geen idee welke woningbouw dat is. Misschien ook iets te ver?
 
Ik heb horen zeggen dat er in Waldeck garages te huur zijn onder de grote flats.
Geen idee welke woningbouw dat is. Misschien ook iets te ver?
Ik betwijfel of (woningbouw)boxen zo veel veiliger zijn dan buiten op straat. Ze zijn over het algemeen makkelijk bereikbaar, de deur is niet erg sterk en eenmaal binnen hebben ze rustig de tijd om je sloten te bewerken...
Hij staat er natuurlijk wel droog.
 
Enige tijd geleden vroeg ik of iemand met mij zijn motor voor E30,- tot E50,- wilde stallen in Den Haag, redelijk in de buurt van het Zuiderpark. Ligt eraan van welke kant je komt :+

Kan bij Shurgard :)

Ik wil best mijn motor stallen met die van jou. Zeg maar waar.
 
en: alsie in mijn schuur past, maggie daar best een tijdje staan :Y

maar dat is wel op Scheveningen :)

nou ja, het door de deur heen passen he? In de schuur zelf pastie wel ;)
 
Beste forum leden,

Ik ben op zoek naar een betaalbare, veilige plek om mijn motor te stallen. Liefst in de omgeving van het Zuiderpark in Den Haag. Tot nu toe zijn mijn zoekacties teleurstellend. Wie weet er toevallig iets en kan mij helpen.

Groetjes ;)
Volgens mij moet je je avatar even veranderen voor Zuiderparkers reageren. (Of vinden ADO-supporters Feyenoord-fans wel ok?) ;)
 
hallo ik heb wel interesse om samen te stallen ,ik kom ook uit de omgeving van het zuiderpark,mischien dat we elkaar kunnen helpen,ik heb ook zitten denken om een garage te kopen,maar er zijn er bitter weinig bij ons in de buurt.
 
Stuur me ff een pb met wat je in gedachten hebt. Misschien zijn er meer mférs die hier wonen en kunnen we gezamelijk iets doen.
 
Ik heb daar ook een offerte aangevraagd. Wat zijn de kosten daarvan dan? Maar ik lees dat er inclusief mij nu al drie leden hier in de buurt wonen en een stalling zoeken. Misschien kunnen we samen wat regelen. Scheelt in de kosten.
Dat zou ideaal zijn :)

Dan is zo'n grotere stalling namelijk best te doen :Y
 
shutgart is geen optie daar is van een kennis van mij een waterscooter gestolen en de deur was netjes op slot en de videobanden waren plotseling gewist,toevallig he !

maar uhm ts waar denk jij aan dan weet je iets te huur in de buurt ?
 
shutgart is geen optie daar is van een kennis van mij een waterscooter gestolen en de deur was netjes op slot en de videobanden waren plotseling gewist,toevallig he !
maar uhm ts waar denk jij aan dan weet je iets te huur in de buurt ?
Klinkt als een half verhaal. Shurgard is en blijft een goede optie.
 
Hoe groot moet een ruimte zijn voor drie motoren?
Dan is de Shurgard bij Laak wel iets misschien.
 
shutgart is geen optie daar is van een kennis van mij een waterscooter gestolen en de deur was netjes op slot en de videobanden waren plotseling gewist,toevallig he !

maar uhm ts waar denk jij aan dan weet je iets te huur in de buurt ?

Dat is het hem nu juist. Er is niets in de buurt. Of je moet zelfs met zijn drieen 80 euro per maand gaan neerleggen. Dat vind ik veels te veel. Ik wil niet hoger gaan dan 50 euro. We kunnen met zijn drieen iets met Shurgard doen. Anders gaat het niets worden ben ik bang. Het is echt een drama in Den Haag.
 
Ik heb hem zelf een tijdje gestald in een afgesloten parkeerplaats die ik gehuurd had van Jacobus Recourt (Beatrixlaan Rijswijk). Wel afgesloten maar toegankelijk voor medebewoners. Betaalde toen 3 tientjes aan guldens. Was ook nog een wasplaats bij :9

Ben alleen een keer onder de neergaande garage deur gekomen. Deed verdomd zeer in mijn nek '(
Mechanisme hield toen niet zo'n rekening met lichtere gewicht van den :]
Hebben ze op verzoek aangepast.
 
Ik heb horen zeggen dat er in Waldeck garages te huur zijn onder de grote flats.
Geen idee welke woningbouw dat is. Misschien ook iets te ver?

Das wel lekker dicht bij mij in de buurt. Weet je misschien via welk bedrijf die te huur zijn? Ik heb weinig zin om mijn SRAD,(die ik nog moet kopen) het hele jaar door buiten te zetten. En je bedoelt zeker bij de Mozartlaan??
 
Das wel lekker dicht bij mij in de buurt. Weet je misschien via welk bedrijf die te huur zijn? Ik heb weinig zin om mijn SRAD,(die ik nog moet kopen) het hele jaar door buiten te zetten. En je bedoelt zeker bij de Mozartlaan??


Wat ik weet is dat in waldeck er een hoop afgesloten parkeerplaatsen zijn die leeg staan. Alleen gaat het hier 99% niet om garages, maar p-plekken die zijn afgeschermd door een schuifhek.sommige garages wel helemaal overdekt, sommige half. Volgens mij is de woningbouw van waldeck Haag-wonen. Kan het daar ff proberen.
Ps
mozartlaan is geen waldeck ;) Hoewel ik toegeef dat het eraan grenst. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan