Gezocht: Motorstalling in Utrecht stad

Bart600

Rookie
13 dec 2019
6
6
Dag allen,

Sinds niet al te lange tijd ben ik in het bezit van een CBR 600 f4i uit 2007. Deze heeft tot nu toe bij mijn in de garage van mijn ouders in Lelystad gestaan. Echter ben ik sinds kort verhuist naar Utrecht en zoek ik een plekje voor mijn fiets. Ik wil de fiets niet op straat hebben staan maar in Lelystad is ook te ver weg om er snel bij te kunnen om een stukje te rijden...

Concreet zoek ik naar een veilige en droge stalling waar ik overdag bij kan (06:00-23:00 bijvoorbeeld). Het liefst in het zuiden van Utrecht, echter hoeft dit niet. Alles is tenslotte dichterbij dan Lelystad _O-! Een ruimte delen vind ik ook geen probleem, denk aan een box huren bij een Shurgard of Allsafe.

Dus ken je iemand die een plekje heeft, of iets kent of ben je een iemand die ook op zoek is en misschien een ruimte wil delen laat het me svp weten! :}

Groet,
Bart
 
Een maatje van mij deelt een garagebox met 3/4 motoren in utrecht-overvecht. Ik heb hem een berichtje gestuurd of er een motor bijpast. Je hoort van me
 
Lars,

Echt super bedankt voor je moeite. Ik heb alleen ondertussen al een andere oplossing gevonden. Excuus dat ik dit niet eerder heb laten weten. door gekte op het werk afgelopen week geen tijd gehad om op het forum te kijken ;)

Groet,
Bart
 
Mocht er iemand anders ooit nog interesse hebben dan heb ik een optie voor motorstalling aan de zonstraat in Utrecht. Stuur maar pb
 
Eerste post en ik trap een oud topic weer even open. Bad form wellicht, maar het was de jongste en zo hoef ik geen nieuwe aan te maken. :)

Ik verhuis per 1 mei weer terug naar Utrecht en breng dit keer een motor mee. Ik ben dus op zoek naar stallingsruimte, het liefst in de buurt van Zuilen – ik zet 'm daar liever niet dag en nacht op straat. Mochten er mensen zijn die iets weten of iemand kennen, dan hoor ik het heel graag.

@Bart600 Hoe heb jij het uiteindelijk opgelost?
@Lasso88 Is er bij die maten van jou nog plek over? Zo ja, zou je mij wellicht zijn contactgegevens willen PM'en?

Alvast bedankt!
 
A la, we kunnen wel een utrecht parking thread beginnen :9

Ik ben ook op zoek voor een plek, Utrecht oost.
Graag PM'etje als iemand een plekkie over heeft (heb Scaglietti reeds benaderd :))
 
Ik ben ook op zoek naar een plek in Utrecht zuid. @ Haring, al verder?

Yes! Vandaag de motor kunnen stallen bij de stalling van scaglietti. Er waren een aantal lege plekken maar volgens mij zijn die op tour rit zei de eigenaar. Is in Utrecht oost bij IBB in de buurt. PM me als je interesse hebt voor details.
 
@BjornBBN Ik heb uiteindelijk bij All safe een unit genomen. Voor mij zit deze op een perfecte afstand van mijn appartement. kost me niet meer dan 5 minuten fietsen.

@Jeroenvanl probeer All safe Utrecht Zuid eens. Geen idee of het een dure of goedkope optie is vergeleken met de rest maar die hebben wellicht nog plek voor een motor.
 
@Haring @Jeroenvanl @Bart600

Excuses, ik heb geen pingetje gekregen dat er reacties waren..

Ik heb vorige week bizar geluk gehad. Ik kreeg een tip over stalling in het centrum. Berichtje gestuurd en kreeg te horen dat er nog plek was in een zekere straat in Zuilen. Ik dacht in eerste instantie dat ik in 't ootje werd genomen – het is 50m van mijn nieuwe adres. Soms zit het leven mee.

Ik ga woensdagavond even kijken en zal nagaan of ze nog meer plekken door de stad heeft, wat ik wel vermoed. Mocht ik 't vergeten, stuur me dan na woensdag een PM.
 
@BjornBBN Ik heb uiteindelijk bij All safe een unit genomen. Voor mij zit deze op een perfecte afstand van mijn appartement. kost me niet meer dan 5 minuten fietsen.

@Jeroenvanl probeer All safe Utrecht Zuid eens. Geen idee of het een dure of goedkope optie is vergeleken met de rest maar die hebben wellicht nog plek voor een motor.


Hoi @Bart600 ben wel benieuwd wat de kosten zijn bij All Safe want die kan ik nergens vinden. Ik hoop dat jij mij daarin wijs kan maken?

Alvast bedankt.
 
Er is weer plek aan de Zonstraat in Utrecht Oost, mochten mensen interesse hebben stuur maar even een PB. Kost 55.-
 
Bonjour,

Ik zoek een garagebox in Utrecht voor mijn motor. Liefste in omgeving Noord-Oost (tuindorp).
Iemand een tip, of plek over?

Groet
 
Ik ben al enige tijd op zoek naar een sleutelruimte/garage waar ik aan mijn motoren kan sleutelen.
Het liefst in zuid Utrecht. Heeft/Weet er iemand iets?
 
Hoi!

Ik ben opzoek naar een motorstalling/garage(box). Het liefst in de buurt van Zuilen. Iemand enig idee?
 
Terug
Bovenaan Onderaan