gezocht: onderdeeltje koppeling gsxr400 bwj

gonda

Die hard MF'er
Donateur
8 nov 2008
850
190
gent - België
Gezocht voor de koppeling van een gsxr400 bwj 88 tot 90: het kleine stiftje wat de platen open duwt, dus dat deeltje met het lagertje errond.
Is voor de circuitmotor van een vriend van me. De koppeling is een paar jaren geleden gedemonteerd omdat deze slipte, de fiets heeft jaren in de schuur gestaan zonder koppeling en zonder koppelingsdeksel, door het verhuizen van de fiets is dat onderdeeltje zoek geraakt. Helaas.
Nieuw niet meer te krijgen bij Suzuki, vandaar de vraag hier.

Groeten, gunter
 
Kweenie welke je bedoelt:
suzuki-gsxr400-1987-h-general-export-e01-clutch_bigsue0245fig-17_0af9.gif

Maar alles is gewoon leverbaar. Via dealer, zelfs voor niet dealer, zelfs als particulier.
Suzuki GSXR400 1987 (H) GENERAL EXPORT (E01) CLUTCH - buy original CLUTCH spares online
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vooreerst dank voor de reacties! wij zijn naar een Suzuki dealer geweest, hebben daar samen met de uitbater het desbetreffende onderdeeltje opgezocht op fiches, onderdeel besteld, week daarna kregen we van de dealer te horen dat onderdeel sinds 2004 niet meer wordt gemaakt en niet meer leverbaar is.
Als cmsnl het wel kan zou dat dus super zijn. we gaan vandaag informeren.
gaat over het deeltje nummer 7 op de foto in bijlage. ik hou jullie op de hoogte of het is gelukt.
full
 
Gezocht voor de koppeling van een gsxr400 bwj 88 tot 90: het kleine stiftje wat de platen open duwt, dus dat deeltje met het lagertje errond.
Is voor de circuitmotor van een vriend van me. De koppeling is een paar jaren geleden gedemonteerd omdat deze slipte, de fiets heeft jaren in de schuur gestaan zonder koppeling en zonder koppelingsdeksel, door het verhuizen van de fiets is dat onderdeeltje zoek geraakt. Helaas.
Nieuw niet meer te krijgen bij Suzuki, vandaar de vraag hier.

Groeten, gunter
Kan door ons nieuw besteld worden bij. Direct bij Suzuki Japan. Heeft ons een jaar gekost..die onderdeelnummers uitzoeken. mvrgr Ruud van classic BMCsuzuki's
 
Piece, Clutch Push
fits:
Suzuki
product number:
2312139101
CMS product number:
SU0010.4285
€ 6.50
piececlutch-push_medium2312139101-01_38d3.jpg
Volgens mij bedoelen ze een rechte stift die eruit kan vallen na verwijderen voorste kettingwielkap. Schuift door keerringetje heen blok in richting koppelingshuis. Nr.18
 
Terug
Bovenaan Onderaan