GEZOCHT Panigale 1199 racekuipje compleet

raf rider

Die hard MF'er
15 mrt 2006
380
3
halsteren
Zoals de titel aangeeft. Ik ben op zoek naar een racekuipje voor een panigale voor een dag of 5 circuit. Niet te duur dus. Hoeft niet gespoten te zijn en mocht hij wel gespoten zijn, hoeft niet netjes te zijn.
 

Ja ik ben er van op de hoogte dat ik nieuwe kuipsetjes kan kopen online




@downsider , als je het nou iets vriendelijker had gebracht, netjes U zeggen en je verontschuldigen voor je aanwezigheid enzo, dan zou TS misschien nog wel bedankt hebben gezegd. Maar op deze manier gaan we niet met elkaar om hé ... _O-
 
Oef, ik ben de gene die me zou moeten verontschuldigen. Deze is spotgoedkoop. Heb al flink wat links gehad op internet en allemaal redelijk prijzig. Had eerlijk gezegt niet eens goed gekeken omdat het nieuw was.

Iemand ervaring met deze shop? Die 3-4 dagen levertijd is niet naar nederland neem ik aan?

Mvg
 
Oef, ik ben de gene die me zou moeten verontschuldigen. Deze is spotgoedkoop. Heb al flink wat links gehad op internet en allemaal redelijk prijzig. Had eerlijk gezegt niet eens goed gekeken omdat het nieuw was.

Iemand ervaring met deze shop? Die 3-4 dagen levertijd is niet naar nederland neem ik aan?

Mvg

Geen probleem.....altijd eerst lezen 🤗

ik heb daar reeds 3 keer besteld.....prima en betrouwbaar👍

Pasvorm ,op triumph daytona 675,zeer netjes
 
Nope, geen ervaring mee. Maar mensen die gewoon verontschuldiging aanbieden kan ik wel waarderen. :t Hun leveringsvoorwaarden en verzendtermijnen staan hier uitgelegd.
 
In Duitsland noemen ze dat bedrijf ricambi Scheiss Wellicht kun je hier iets uit opmaken. Zelf ooit een kuip besteld voor een 998 racer. Niet eens de moeite genomen om het verder pas te maken. Wat een bagger destijds. Misschien nu beter van kwaliteit 🤷🏻‍♂️
 
In Duitsland noemen ze dat bedrijf ricambi Scheiss Wellicht kun je hier iets uit opmaken. Zelf ooit een kuip besteld voor een 998 racer. Niet eens de moeite genomen om het verder pas te maken. Wat een bagger destijds. Misschien nu beter van kwaliteit 🤷🏻‍♂️

Misschien hebben ze wel een hekel aan ducati 🤔 ,bij mijn triumph past het goed.
Bij vallen gaat het allemaal net zo snel kapoet.
Hiero ook een kuip van 500 euri (sebi moto)voor mijn zxr qua ,pasvorm niet echt beter🤗
 
Terug
Bovenaan Onderaan