Gezocht: PCIII Quickshifter ( push )

Status
Niet open voor verdere reacties.

Milenko

MF veteraan
28 mei 2007
4.058
0
Zoals aangegeven in de titel zoek ik een Dynojet Quickshifter ( push ) part 4-102

Wie kan er mij aan helpen voor een schappelijke prijs?


Alvast bedankt :)
 
Moet het perse een Dynojet zijn? Gebruik zelf een PK-Power (ff zoeken op duitse ebay) en kosten nieuw iets van 140 euro meende ik.
Past op een pc3
 
Ik heb een bijna nieuwe Dynojet QS Push voor je ik zoek een Pull type.

.
full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een translogic push sensor met stekker voor op de pc3. Deze is precies hetzelfde als het dynojet type wat jij opnoemt. Want ik heb ze beiden gebruikt op de zelfde pc3 op mijn duc 999 racer. 100 euro.
 
Ik heb een translogic push sensor met stekker voor op de pc3. Deze is precies hetzelfde als het dynojet type wat jij opnoemt. Want ik heb ze beiden gebruikt op de zelfde pc3 op mijn duc 999 racer. 100 euro.
Jurgen. past die ook op mijn 998, en moet ik dan nog een vervangend schakelstangetje kopen waar die tussen kan ?
gr Co
 
Ik heb een translogic push sensor met stekker voor op de pc3. Deze is precies hetzelfde als het dynojet type wat jij opnoemt. Want ik heb ze beiden gebruikt op de zelfde pc3 op mijn duc 999 racer. 100 euro.


Interessant, wat was de reden dat je om ben gegaan van Dynojet naar Translogic? Was dat vanwege de QS of andere oorzaak?
 
Jurgen. past die ook op mijn 998, en moet ik dan nog een vervangend schakelstangetje kopen waar die tussen kan ?
gr Co

Ja uiteraard, is hetzelfde als 999. Je kan een vervangend stangetje kopen. Maar wat ook goed kan is gewoon je ducati stangetje iets inkorten op dat stuk met die inkepingen. Dan zaag je daar op de juiste plek nog een inkeping bij. Dus in dat stangetje wat in die buitenmantel zit ingeklemd zeg maar.
 
Interessant, wat was de reden dat je om ben gegaan van Dynojet naar Translogic? Was dat vanwege de QS of andere oorzaak?

Geen reden. Het zijn gewoon dezelfde dingen eigenlijk. Zelfde vorm, maat en functie. Is bij een pc3 niet meer dan een contactje wat open/dicht schakeld (2 draadjes op de stekker) en dan met een vrij zware mechanische weerstand voordat het schakeld. Want de schakelstang moet ook nog doordrukken om je bak te bedienen natuurlijk. Enige verschil tussen de dynojet en de translogic schakelaar die ik had is dat de translogic iets gevoeliger/eerder contact maakt dan de dynojet. Dus als je die translogic maar iets aanraakt dan schakeld die al. Beetje testen met de afstelling van je schakelpedaal en de schakeltijd instelling op je pc3 en het is ok. (ik heb hem op 60 ms staan).
Op een gegeven moment had ik er 2 en heb ik die dynojet verkocht. En ben nu een beetje aan het zoeken naar een pc5 met bijbehorende QS. (alleen voor de autotuning functie van de pc5) Let op dat de quickshifter op de foto hierboven een QS is voor een PC5 en die werkt niet op een pc3. Die voor de pc5 is dus iets meer als alleen een contactje. En dat heeft dynojet gedaan om de QS zo veel mogelijk zelf te kunnen leveren in plaats dat iedereen er maar een andere sensor op kan zetten, zoals bijvoorbeeld deze translogic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan