Gezocht: Project motor

Erwin P

Crashtest dummy
22 aug 2011
6.807
4.985
Lemelerveld
De Transalp is weer vertrokken dus er kan langzaam aan gekeken worden naar een nieuwe project motor.

Wat zoek ik...?
- Lang stil gestaan, start niet meer.
- Spontaan gestopt met rijden, wat nu?
- Liep niet lekker, ben begonnen met demonteren, maar nu weet ik het niet meer...

Wat voor types...?
- Adventure/All-road/Dual-sport/Enduro.
- Supersport, bijvoorbeeld GSX-R, geen sport-tour zoals de GSX-F.
- A1 fiets, 125cc iets aandoenlijks/speels.
- Europese Naked.
- Een kentekenloze Trial motor.
- Kentekenloze cross motor 125 2T/250 4T.

Wat absoluut niet...?
- Ik wilde een chopper/cafe-racer/bobber dus ben gaan slijpen en nu heb ik een halve motor.
- Bovenstaande ook niet als er alleen nog een zadeltje op moet...
- Een kentekenloze straatmotor, ook niet met een aankoopbewijsje en nee ook niet met een bult Italiaanse papieren.

Budget...?
Moeten we het over hebben, afhankelijk van de motor uiteraard.

Heb je wat staan dat hier bij past of er bijna bij past...? Aanbieden via PB mag altijd!

Eventueel heb ik een Honda X125 1977 project als inruil aan te bieden. Zit een elektra probleem in, maar ik heb gewoon op een of andere manier geen zin in dat project. Staat me gewoon tegen dus doe ik het niet.

Mvg Erwin P
 
Laatst bewerkt:
Ik had nog een Speed Triple 750 op de marktplaats gezet, maar die doet het gewoon. Zal geen uitdaging voor je zijn.
Overigens niet van mij. Ook hier staat het vol.
Wel een Europese naked.
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Ik heb een leuke suzuki xf650 freewind op marktplaats staan. Moet wel wat aan gebeuren maar rijdt heerlijk!

Suzuki xf650 freewind
Bieden

Misschien is het wat voor je!
 
De Triumph is niet interessant genoeg?

TRIUMPH SPEED TRIPLE 750 (bj 1997)
€ 1.099,00
Voor mij technisch niet interessant, ik hou er van motoren technisch goed te maken. Ik ben geen spuiter enz.

Wel bedankt voor het aanbod!
 
Ik heb een leuke suzuki xf650 freewind op marktplaats staan. Moet wel wat aan gebeuren maar rijdt heerlijk!

Suzuki xf650 freewind
Bieden

Misschien is het wat voor je!
Zie PB!

Aan iedereen bedankt voor de vele aanbiedingen. Ik hoop dat ik inmiddels iedereen (ook PB) beantwoord heb. Heb ik je (laatste bericht) gemist schroom dan niet een berichtje te sturen!
 
Onderstaande toegevoegd aan de mogelijke slachtoffers.

- Een kentekenloze Trial motor.
- Kentekenloze cross motor 125 2T/250 4T.
 
GS550 caferacer project.
Veel aan besteed. O.a. poedercoating, nieuwe draadboom, banden, etc.
Euro per CC.
 

Bijlagen

  • IMG_4507.JPG
    IMG_4507.JPG
    304,2 KB · Weergaven: 49
Ik heb een honda CB sevenfifty met een schurgers kuip. Staat geruime tijd stil. Buiten. Remmen zitten vast . Een gat in de uitlaat en in het zadel. Leuk project motertje. Als je er 50 euro voor wil geven is het lief.
 

Bijlagen

  • 20230409_153450.jpg
    20230409_153450.jpg
    528,6 KB · Weergaven: 143
Terug
Bovenaan Onderaan