Gezocht: Project motor

Ik heb een honda CB sevenfifty met een schurgers kuip. Staat geruime tijd stil. Buiten. Remmen zitten vast . Een gat in de uitlaat en in het zadel. Leuk project motertje. Als je er 50 euro voor wil geven is het lief.
Waar staat ie? Ja buiten, maar woonplaats.
 
De Transalp is weer vertrokken dus er kan langzaam aan gekeken worden naar een nieuwe project motor.

Wat zoek ik...?
- Lang stil gestaan, start niet meer.
- Spontaan gestopt met rijden, wat nu?
- Liep niet lekker, ben begonnen met demonteren, maar nu weet ik het niet meer...

Wat voor types...?
- Adventure/All-road/Dual-sport/Enduro.
- Supersport, bijvoorbeeld GSX-R, geen sport-tour zoals de GSX-F.
- A1 fiets, 125cc iets aandoenlijks/speels.
- Europese Naked.
- Een kentekenloze Trial motor.
- Kentekenloze cross motor 125 2T/250 4T.

Wat absoluut niet...?
- Ik wilde een chopper/cafe-racer/bobber dus ben gaan slijpen en nu heb ik een halve motor.
- Bovenstaande ook niet als er alleen nog een zadeltje op moet...
- Een kentekenloze straatmotor, ook niet met een aankoopbewijsje en nee ook niet met een bult Italiaanse papieren.

Budget...?
Moeten we het over hebben, afhankelijk van de motor uiteraard.

Heb je wat staan dat hier bij past of er bijna bij past...? Aanbieden via PB mag altijd!

Eventueel heb ik een Honda X125 1977 project als inruil aan te bieden. Zit een elektra probleem in, maar ik heb gewoon op een of andere manier geen zin in dat project. Staat me gewoon tegen dus doe ik het niet.

Mvg Erwin P
Heb je die honda nog staan? Elektra problemen is wel mijn straatje. En ik kan over een paar maanden misschien nog wel een project gebruiken
 
Ik heb deze staan: GTR-1000

Loopt niet, check.
Geen slijptoltuning, check.
Papieren erbij, check.
Niet te duur, check (prijs is overlegbaar natuurlijk).

Slaapplaats is Eindhoven.

Laat maar weten wat je er van vind.
 
Mag ik vragen wat het bouwjaar van dit tuinornament is?
Bouwjaar 1992. In mijn bezit sinds 2005. Altijd prima gereden. Is de afgelopen 10 jaar nog maar een paar keer gestart. Nu brandt er geen enkel lampje als ik hem aan stroominfuus leg. Is nu uit de wegenbelasting.
 
Ik zal deze nog neerzetten; Honda Sabre 750VF, uit 1982, motorisch in orde, maar instrumentpanel en voorlamp moeten vervangen worden, net als de accu. Zadel is opnieuw gedaan en en carbs zijn schoongemaakt, de luchtfilters vervangen. Ik heb de losse onderdelen die nodig zijn.

Ik doe hem liever aan een hobbyist die hem weer op de weg zet, dan naar een opkoper.
Foto1.jpeg
Foto2.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Nog op zoek?

Ik ben in het bezit van een honda vfr750 uit 1996. Start nog wel maar lekt benzine, kuipschade en heeft even stil gestaan. Staat nog op kenteken etc en dit wordt het 5e jaar in mijn bezit.

Gaat binnenkort naar de sloop of voor een prikkie weg.
20230427_124418.jpg
20230427_124348.jpg
20230427_124424.jpg
 
Een 2016exc, beta Rev3 en Honda vfr800fi voor 5000 euro misschien ?
Ruilhandel bespreekbaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan