Gezocht: R1 1998 rood-wit

Demon_ZX-6R

MF'er
26 jun 2006
58
0
Gezocht, een Yamaha R1 uit 1998 in de eerste kleurstelling, (rood/wit, met rood zadel, en wit kontje) hehhe.
Met zeer recentelijk uitgevoerde kleppen en carburateur afstelling.
Vrijwel nieuwe kwaliteits kettingset en tandwielen. (Denk aan Tsubaki of D.I.D. ketting en Stealth achtertandwiel en JT voortandwiel).
Ook zou het fijn zijn als de keerringen van de voorvering evenals de olie van de voorvorken vervangen zouden zijn.

De motorfiets heeft vrijwel nieuwe banden van het type Michelin pilot power 2CT.

En als het ff kan een kilometerstand tussen de 20 en 30 duizend KM.

eenzelfde fiets als deze heeft ooit op M-F te koop gestaan, en ik kan mezelf nu wel voor m'n kop slaan dat ik hem niet heb gekocht.

Toen koste zoiets dus 4750 Euro.

Nu zou ik er iets van 6000,- voor overhebben.
Gezien de schaarste.


Mzzl Demon
 
Gezocht, een Yamaha R1 uit 1998 in de eerste kleurstelling, (rood/wit, met rood zadel, en wit kontje) hehhe.
Met zeer recentelijk uitgevoerde kleppen en carburateur afstelling.
Vrijwel nieuwe kwaliteits kettingset en tandwielen. (Denk aan Tsubaki of D.I.D. ketting en Stealth achtertandwiel en JT voortandwiel).
Ook zou het fijn zijn als de keerringen van de voorvering evenals de olie van de voorvorken vervangen zouden zijn.

De motorfiets heeft vrijwel nieuwe banden van het type Michelin pilot power 2CT.

En als het ff kan een kilometerstand tussen de 20 en 30 duizend KM.

eenzelfde fiets als deze heeft ooit op M-F te koop gestaan, en ik kan mezelf nu wel voor m'n kop slaan dat ik hem niet heb gekocht.

Toen koste zoiets dus 4750 Euro.

Nu zou ik er iets van 6000,- voor overhebben.
Gezien de schaarste.


Mzzl Demon





de mijne mag wel weg voor 6100,- euro

bel dan even 06-47678966 :] :] :]
 
de mijne mag wel weg voor 6100,- euro

bel dan even 06-47678966 :] :] :]

Ja dat snap ik dat hij voor dat bedrag weg mag _O-


@TS
Aangezien je zoveel wensen en eisen hebt aan de motor... Is het dan niet makkelijker om dat allemaal zelf te doen... Heb je denk ik meer kans van slagen :z
Succes met de zoektocht in ieder geval *O*
 
Wat dacht je hier van ?

1004020zd8.jpg


1001845vn5.jpg


alleen niet jouw kleur maar wel een jaar jonger en verre van standaard ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan