Gezocht Racecaravan

Vief

Die hard MF'er
19 okt 2010
271
1
Goeiemorgen,

Mijn broer is ondertussen voorzien (caravan van Kinky); maar ondertussen ben ik ook overtuigd dat dit wel een beter manier is om naar een circuit te rijden dan met een aanhanger en een iglo tentje.

Dus weet/heeft iemand nog een nette caravan staan, prijs ergens rond de 500Eur.

Zoiets bijvoorbeeld: Te Koop Caravan ;hiervoor was ik echter net iets te laat met reageren.

Reacties graag per PM, anders iestie misschien weer voor mijn neus weg :-)

TNX alvast!
 
ik vrees dat de meeste reeds van eigenaar gewisseld zijn , einde van het seizoen komen ze weer beschikbaar denk ik. mag je niet bij je broer in de caravan :z
 
Ik wel... mijn vrouw en motor niet.. ☺
 
Weet dat ik redelijk laat een, ben ik maar recent van overtuigd hoe handig dat dit is.
Mag ook een net exemplaar zijn waar het Luik nog in gemaakt moet worden.
 
Als het luik er nog in gemaakt moet worden dan heb ik wat voor je Roel.

Wederom een KIP. Alleen dan een stukkie groter dan degene die naar Pippen is gegaan.
Deze KIP zou in eerste instantie circuit caravan worden maar mijn leidinggevende was het daar niet mee eens. Dus toen maar die ene kleineren gekocht. Heb je interesse stuur even een PM, ik heb afgelopen zomer nog wat foto's gemaakt. Staat nu in de stalling.


Groeten,
Dennis
 
Goeiemorgen,

Mijn broer is ondertussen voorzien (caravan van Kinky); maar ondertussen ben ik ook overtuigd dat dit wel een beter manier is om naar een circuit te rijden dan met een aanhanger en een iglo tentje.

Dus weet/heeft iemand nog een nette caravan staan, prijs ergens rond de 500Eur.

Zoiets bijvoorbeeld: Te Koop Caravan ;hiervoor was ik echter net iets te laat met reageren.

Reacties graag per PM, anders iestie misschien weer voor mijn neus weg :-)

TNX alvast!
 
Terug
Bovenaan Onderaan