gezocht redbull stickers ktm

Weet nog een stel RedBull-stickers voor een KTM EXC, zou even moeten vragen hoe en wat allemaal. Is voor 2004 en later als het goed is.

Ik weet niet wat er veranderd is van 2003 op 2004, maar het is voor een 2002 of 2003 SX of EXC tank. Maar ik wil wel de 2005 Red Bull graphics voor de radiatorkappen en voorspatbord.

Dus als iemand tips heeft om ze zelf te maken, wil ik het zelf wel in gang zetten: Een drukker en templates voor de stickers helpen me een heel eind op weg. Met Photoshop kan ik redelijk overweg.

Maurice
 
Deze weet ik voor je, of het past is een tweede...

full
 
Nou ja, dan zelf maar maken. Heeft iemand templates voor een SX of EXC van ca. 2002? Een ander ontwerp of zo, als ik de buitenlijnen er maar in terug zie. En een goed adres voor een drukker?

Maurice
 
Boomhauwer hoe heb jij ze betaald dan? Ik krijg allemaal codes en die passen niet op een overschrijvings kaart van de postbank.
 
zal waarschijnlijk IBAN en SWIFT nummer zijn, die codes dien je in te vullen als je een overschrijving naar het buitenland doet

niet alle online banking diensten verlenen die service dus in sommige gevallen moet je daarvoor nog speciaal naar je bankkantoor om een internationale overschrijving uit te voeren, plus er komen ook een aantal extra kosten bij kijken
 
Terug
Bovenaan Onderaan