Gezocht: Reisgenoot voor Europa Tour - Zomer 2018

Feni

Rookie
4 mei 2018
4
0
Welkom allemaal!

Mijn naam is Martin en ik ben een 22 jarige student (bijna 23). Ik heb twee jaar op een A1-motor gereden en nu rij ik al twee jaar op een Honda CBR500R ‘16 (A2-rijbewijs). Twee jaar terug was ik 2 weken op vakantie in Luxemburg en afgelopen zomervakantie was ik op een solo tour door Europa (reis van +/- 9000 km).

Komende zomervakantie ben ik van plan om weer door Europa te gaan reizen. Ik vond het niet erg om vorig jaar in mij eentje te gaan en als het niet anders gaat dan ga ik het dit jaar ook doen! Aangezien ik niemand ken die het leuk vindt om zo’n avontuur mee te maken, ben ik hier opzoek naar iemand of meerdere mensen die mee willen gaan op een tour door Europa. Want met iemand lijkt me het toch veel gezelliger en is stuk veiliger!

Tour staat gepland ergens tussen 21 juli 2018 en 26 Augustus 2018. Volledige reis gaat 2 à 3 weken duren en dat is afhankelijk van de route. Ik ben van plan om een andere route te nemen dan vorig jaar, maar wel door ongeveer dezelfde landen. Denk hierbij aan: Luxemburg, Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk, Noorden van Kroatië en Italië en Franse Alpen. Ik ben momenteel bezig met het plannen van de route, maar ben zeker open voor ideeën: Großglockner en Stelviopas liggen wel op de route :)

Als je weinig tot geen ervaring hebt met motorvakantie en/of motorrijden dan is dat helemaal niet erg! Ik was vorig jaar ook 2,5 weken alleen op pad gegaan en het was een geweldige vakantie. Veel rijervaring is ook niet nodig, want ik rij zelf ook maar heel kort, nog steeds A2-rijbewijs, maar wel in 4 jaar al 35.000km gereden in 12 verschillende landen.

Als je net als ik mooie plekjes van Europa wil ontdekken en het geweldig vindt om op een motortour te gaan, maar je hebt niemand om mee te gaan, stuur maar gerust een reactie hier of privé, dan zal ik zeker op reageren!

Groetjes Mart
 
Hoi Martin,

Hoever ben je met je reisplannen?