!!! Gezocht reismaatje!!! (adventurebike)

GSA_2014

Rookie
26 apr 2021
11
2
Beste motorfanaaten

Dit jaar wil ik toch wel gaan beginnen met het vele reizen naar Duitsland/ Belgie maar helaas is mijn taal 0.0 kwa engels en duits.

Toch wil ik graag meer zien dan alleen het vlak geschoven Nederland en op pad.

Alleen is maar zo alleen zeggen ze wel is dus daarom opzoek naar een maatje om mee samen te gaan.

Zijn er mensen die het reizen ook trekt en toch die grens over willen duiken zodra het weer kan en mag ?
(liefst iemand met een adventure bike aangezien ik een r1200gsa rij )

meld je gerust en wie weet rijden we binnenkort samen !
p.s Ik kom uit de omgeving tussen Amsterdam en Utrecht

greetz
 

Bijlagen

  • ik.jpeg
    ik.jpeg
    108,7 KB · Weergaven: 105
Als je geen hekel hebt aan rijden in groepen kun je ook eens in dit subforum kijken: Waar is wat te doen?

Daar staan ook een aantal tripjes naar het buitenland:

En natuurlijk deze:
 
Beste motorfanaaten

Dit jaar wil ik toch wel gaan beginnen met het vele reizen naar Duitsland/ Belgie maar helaas is mijn taal 0.0 kwa engels en duits.

Toch wil ik graag meer zien dan alleen het vlak geschoven Nederland en op pad.

Alleen is maar zo alleen zeggen ze wel is dus daarom opzoek naar een maatje om mee samen te gaan.

Zijn er mensen die het reizen ook trekt en toch die grens over willen duiken zodra het weer kan en mag ?
(liefst iemand met een adventure bike aangezien ik een r1200gsa rij )

meld je gerust en wie weet rijden we binnenkort samen !
p.s Ik kom uit de omgeving tussen Amsterdam en Utrecht

greetz
Hey GSA_2014!

Ik woon ook in dezelfde omgeving (Stichtse Vecht) en wij rijden regelmatig met zijn 2-en naar Duitsland/België, als de omstandigheden het toelaten. Ook vaker een (lang) weekend naar Sauerland. Als we weer gaan houd ik je op de hoogte en kunnen we kijken hoe en wat.
 
Hoi Gsa .
Ben ook al een tijdje op zoek naar een motor maatje die van afstanden rijden houdt .
Ga ieder jaar wel een ritje van een week doen door Duitsland , Zwitserland , Italie , Oosterrijk .
Ben wel van de Hotels en goed eten en drinken .
En die taal dat maakt het alleen maar leuker .

Groet Wj63
 
Klinkt goed. Ik houd er ook van om kilometers te maken en ik heb mijn talen op orde. Ik rijd n Africa Twin.

Ik woon in het zuidoosten van Nederland (Budel) maar dat betekent dat je hier toch voorbij komt over de A2.
 
 
Terug
Bovenaan Onderaan