Gezocht: Remontluchter

Abcman

MF veteraan
16 jan 2007
1.523
1
Nijmegen
Ik ben opzoek naar een remontluchter die ik kan aansluiten op de compressor.
2 maanden geleden was er hier in de buurt een in de aanbieding voor 40/50 euro, maar nu de aanbieding weg is verkopen ze die dingen niet meer.
Andere winkels opgebeld, maar die zitten allemaal op 80 euro en hoger :N
Had ik hem nu maar 2 maanden geleden gekocht :$

Nouja in iedergeval ik ben op zoek ernaar voor een schappelijk prijsje dus max. 50 euro.

Hier nog even een pic. voor de duidelijkheid ;)

1a.jpg
 
misschien wil je een echte maar:

ik heb hier op het forum foto's zien rondslingeren van een cola fles met daaraan gekoppeld een stofzuiger. dus aan de hals.

en halverwege de fles het slangetje in de fles gemaakt.
door de stofzuiger ontstaat vacuum enz....

goedkope oplossing!

sommige kopen 1 of 2 (2 ivm evt voor 2 schijven!) grote spuiten bij de apotheek en spuiten de leidingen van onderaf vol met nieuwe remvloeistof is ook de lucht er meteen uit!

suc6
 
Bedankt voor het meedenken dy-hards.
Ja, die met de stofzuiger ben ik ook tegen gekomen in een topic en die van de spuit ook. Echter lijkt me zo'n remontluchter via de compressor ideaal, nu alleen nog voor een schappelijke prijs ;)
Misschien een beetje de aanbiedingen in de gaten houden van diversen automateriaalzaken.
 
Anders is het vrij simpel om een gewone vloeistofspuit om te bouwen. Pijpje aan de binnenkant eruit schroeven, gaatje boren in 't deksel, pijpje erdoor en aansluiting maken voor de remolieslang. niet vergeten beluchtingsgat dicht te kitten of schroeven.
 
@Kikker6: Helaas, ik ken niemand die daar werkt

@Totopa: Hey dat is best wel een goed id !

Ik heb een mailtje gestuurd naar http://www.adbelgium.be , hun verkopen een remontluchter voor 45 euro, maar zoals je al kan zien aan de url is het een bedrijf uit Belgie. Misschien dat hun aan opsturen doen, zoniet dan ga ik jouw oplossing proberen om van een vloeistofspuit een remontluchter te maken ;)

Ik laat nog van me horen !
 
Terug
Bovenaan Onderaan