Gezocht: Schokbreker

jeroen.k

MF'er
11 feb 2007
108
37
zwolle
GEZOCHT GEZOCHT GEZOCHT:

Voor mijn custom adventure motor (+- 180kg) ben ik op zoek naar een stugge schokbreker.
De vering moet voldoen aan de volgende afmetingen (zie bijgevoegde afbeelding).

Lengte: van bevestiging (hart tot hart) rond de +- 40/41/42cm.
Breedte bovenkant: bevestiging 2,4cm
Tussenruimte: bevestiging U profiel onderkant 3cm.
Lengte: van onderkant bevestiging (hart) naar schotel (onderkant veer): 10cm.

Het liefste zonder potje, of die doormiddel van leiding verplaatsbaar is, of klein potje die in lijn is met bevestiging bovenkant.
Liefst aanpasbaar in hard/soft en lengte verstelbaar. Heeft u er nog 1 liggen of weet u een adresje of iemand anders laat het me graag weten.

Trefwoorden: ktm, adventure, WP schokbreker, vering, schokdemper, demper, veer, onderdelen, lc4, adventure bike, tet, transalp, africa twin, 2003, shock absorber rear,achterveer, cross, crosser, enduro, adv, tenere, offroad, bmw, yamaha, wr, 650, 700, allroad, touratech xdv 750, spring, springs, hard, soft. spiral, adjustable
 

Bijlagen

  • adjustable-yss-shock-absorber-honda-xrv-750-africa-twin-88-92.jpg
    adjustable-yss-shock-absorber-honda-xrv-750-africa-twin-88-92.jpg
    62,2 KB · Weergaven: 9
  • veer.jpg
    veer.jpg
    58,5 KB · Weergaven: 8
Kun je zelf reviseren? Heb er nog 2 liggen van een F650 Funduro.
Hebben een heel mooi pré-load verstelling mechaniek er aan en zijn op rebound instelbaar dmv een schroefje.

Ik woon in de buurt (Lemelerveld) dus zelf langs komen is dan het beste.
Je mag wel even een privé-bericht naar mij sturen eventueel, naar jou toe lukt dat niet.
 
Kun je zelf reviseren? Heb er nog 2 liggen van een F650 Funduro.
Hebben een heel mooi pré-load verstelling mechaniek er aan en zijn op rebound instelbaar dmv een schroefje.

Ik woon in de buurt (Lemelerveld) dus zelf langs komen is dan het beste.
Je mag wel even een privé-bericht naar mij sturen eventueel, naar jou toe lukt dat niet.
Heb u een PB gestuurd :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan