Gezocht: set nieuwe houten knie sliders

jin

Die hard MF'er
7 nov 2015
275
108
Brugge
Beste,

Mocht iemand hier nog een setje houten sliders op overschot hebben, ik zoek rustig naar een set, liefst HELD.

Heb nog sliders maar, ben wel benieuwd naar houten.

Hoeft geen 50 euro te kosten, daarvoor kan ik ze nieuw kopen.
Grts
 
Beste,

Mocht iemand hier nog een setje houten sliders op overschot hebben, ik zoek rustig naar een set, liefst HELD.

Heb nog sliders maar, ben wel benieuwd naar houten.

Hoeft geen 50 euro te kosten, daarvoor kan ik ze nieuw kopen.
Grts
Bij Louis zijn ze toevallig in de aanbieding
€25 voor een setje
 
  • Leuk
Waarderingen: jin
Even uit interesse. Wat is het idee achter houten sliders t.o.v. kunststoffen sliders? Ze zien er wel fraai uit moet ik zeggen, maar dat zal het toch niet zijn neem ik aan...
 
Kijk dat is duidelijk. Mijn kunststoffen sliders laten ook geen plastic achter _O- maar dat is iets anders.
In ieder geval goeie reden om de volgende keer voor hout te gaan:t
 
Ja Lachen jullie maar ;)

Zijn er dan wel houten toe sliders voor op mn laarzen? die zijn wel behoorlijk gaar... Ik steek mn schuiten blijkbaar verder uit dan mn stelten:? Als ik ook houten sliders op mn knieen heb zal ik ze eens tegen het asfalt drukken:t
 
Ja Lachen jullie maar ;)

Zijn er dan wel houten toe sliders voor op mn laarzen? die zijn wel behoorlijk gaar... Ik steek mn schuiten blijkbaar verder uit dan mn stelten:? Als ik ook houten sliders op mn knieen heb zal ik ze eens tegen het asfalt drukken:t
Zo’n handige gast als jij maakt die toch zelf? 😇
 
1614268077681.png
 
Ja Lachen jullie maar ;)

Zijn er dan wel houten toe sliders voor op mn laarzen? die zijn wel behoorlijk gaar... Ik steek mn schuiten blijkbaar verder uit dan mn stelten:? Als ik ook houten sliders op mn knieen heb zal ik ze eens tegen het asfalt drukken:t
Rij je met flaporen? :+
 
Rij je met flaporen? :+
huh _O- die snap ik even niet. Die zitten dan toch in m'n helm?;) Schuiten zijn hier in Limburg grote voeten, en die stelten zijn m'n benen, had je waarschijnlijk al begrepen. Maar zelfs met mn lange benen raken die sliders de grond niet:+. Nooit echt werk van gemaakt ook.
 
huh _O- die snap ik even niet. Die zitten dan toch in m'n helm?;) Schuiten zijn hier in Limburg grote voeten, en die stelten zijn m'n benen, had je waarschijnlijk al begrepen. Maar zelfs met mn lange benen raken die sliders de grond niet:+. Nooit echt werk van gemaakt ook.
Zo noemden we ooit rijders die de bocht nemen met de hak op de steun en voet naar beneden (in plaats van de bal van de voet op de step). :)
 
Zo noemden we ooit rijders die de bocht nemen met de hak op de steun en voet naar beneden (in plaats van de bal van de voet op de step). :)
Kijk dat maakt het wel wat duidelijker, Ik denk dat ik mn voeten misschien wel iets te ver naar buiten draai ja, maar ze staan over het algemeen wel op de bal van mn voet. Gewoon nog wat meer op het puntje gaan staan, komt goed :t

Hierom wil ik dus houten teensliders dan;)
 
Vette foto jonguh, uit de krant ofzo, en met racenummer verlichting _O- kickstarter op half zeven.... helemaal goed, leuk opzetstukkie op z'n tank ook:)
Ik denk endurance. Maar schijnt in dat wereldje een bekende crack te zijn. :)
 
Bij mij slijten de kneesliders aan de onderkant sneller af dan aan de bovenkant. Daarom ben ik op zoek naar een setje dual compound sliders, voor een meer regelmatig slijtagebeeld.:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan